اعلام توسعه‌های سالانه برای Diablo 4 توسط بلیزارد

بلیزارد تایید کرده است که Diablo IV نه تنها چندین بسته‌ی الحاقی جدید دریافت خواهد کرد، بلکه این بسته‌ها سالانه منتشر می‌شوند. مدیر عامل فرنچایز دیابلو، راد فرگوسن، این موضوع را در یک مصاحبه جدید تایید کرده است.

در گفت‌وگو با Dexerto، فرگوسن اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده Diablo IV “در حال سایت یک پایه” برای آینده ARPG محبوب بلیزارد را می‌سازد و از پیش برنامه‌ ریزی می‌کند. بخشی از این برنامه، شامل بسته‌های الحاقی (اکسپنشن) سالانه می‌شود.

فرگوسن اظهار کرد: “بنابراین، وقتی به سیزن های فصلی و بسته‌های الحاقی سالانه نگاه می‌کنیم، این‌ها مواردی هستند که ما بر روی سرویس لایو خود تمرکز داریم. برنامه‌هایی داریم، داستان‌هایی که به طولانی مدت خواهند ادامه یافت. ما همیشه سیزن های فصلی و بسته‌های الحاقی را به یکدیگر پیوند می‌دهیم، بنابراین این چیزی است که برای مدت طولانی انجام خواهیم داد. ما مشتاقانه منتظریم.”

فرگوسن اشاره کرد که شکاف 11 ساله بین Diablo III و Diablo IV “با انتظارات بازیکنان، جامعه و آنچه که لایق آنها هستند، مطابقت نداشت.” برنامه‌زمانی محتوای قوی Diablo IV شامل سیزن های فصلی و بسته‌های الحاقی سالانه به منظور “ارتقاء” آن ایجاد شده است.

قبلاً، فرگوسن تایید کرده بود که دو بسته الحاقی برای Diablo IV در حال توسعه است. محتوای دقیق این بسته‌های الحاقی هنوز مشخص نیست، اما بازی‌های پیشین دیابلو مناطق جدیدی اضافه کردند، سطح بازی را ارتقاء دادند و کلاس‌های قابل بازی جدیدی مانند Assassin و Druid Diablo II و Crusader Diablo III را معرفی کردند. Diablo II و Diablo III هر کدام فقط یک بسته الحاقی دریافت کردند، چیزی که به نظر می‌آید Diablo IV تا پایان 2025 این رقم را پیش خواهد گرفت.

همچنین، بلیزارد به تازگی فصل 2 Diablo IV را به عنوان بخشی از Gamescom Opening Night Live اعلام کرده است. فصل خونین نامیده شده، فصل بعدی Diablo IV را مشاهده می‌کند که بازیکنان را به قدرت‌های خون‌آشامی فرا می‌خواند و همچنین با مجموعه‌ای از تغییرات مربوط به کیفیت بازی که بازیکنان از عرضه بازی خواسته‌اند، همراه خواهد بود. در همین حال، فصل مخرب Diablo IV همچنان در حال اجراست و آخرین برگشت تعادل بازی با شکایت‌های بازیکنان از اثرات کنترل جمعیت هیولا مواجه شده است.

برای خرید بازی دیابلو به لینک زیر مراجعه کنید :

https://wow-online.ir/product-category/%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88/

برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط