بازی Starfield با 1 میلیون بازیکن همزمان

با عرضه بازی Starfield، فیل اسپنسر، مدیرعامل گیمینگ مایکروسافت، برخی از اطلاعات مربوط به این بازی در تمام پلتفرم‌ها را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌آید که این بازی برای ماکروسافت موفقیت بزرگی داشته باشد.

اسپنسر به رسانه‌های اجتماعی رفته و اعلام کرده است که Starfield در لحظه عرضه بیش از 1 میلیون بازیکن همزمان را رد کرده است. این شامل استیم و اکوسیستم ایکس باکس (بازیکنان کنسول، فروشگاه مایکروسافت، گیم پس و ابر) می‌شود.

اسپنسر در توییتر خود نوشته است: “از همه بازیکنانی که به ما کمک کردند تا به این میلیون بازیکن عظیم برسیم و تبریک به استودیو بازی‌سازی بتسدا”، این اعلام در توییتر:

نسبت هر پلتفرم اعلام نشده است، اما Starfield در استیم به 269,177 بازیکن همزمان (با توجه به SteamDB) رسیده. این بازی در حال حاضر سومین عرضه بزرگ بتسدا در این پلتفرم از نظر بالاترین تعداد بازیکنان همزمان است. همچنین با توجه به این معیار، چهارمین بازی استیم سال 2023 است، پشت سر بازی‌های
Sons of the Forest (414k peak CCU)،
Baldur’s Gate 3 (875k)
و Hogwarts Legacy (879k)
قرار گرفته است.

در یک مصاحبه با CNBC، اسپنسر گفته است که مایکروسافت در مورد Starfield “تقاضای زیادی” مشاهده می‌کند و جزئیات بیشتری در مورد عرضه بازی ارائه داده است:

  • بازی بیشترین تعداد بازیکنان را در Xbox Series X|S جلب کرده است.
  • این بازی بیشترین بازی توسط استودیو ایکس باکس در استیم است که Wishlist شده.
  • “ده‌ها میلیون” از اعضای گیم پس در تاریخ 6 سپتامبریا 15 شهریور فرصتی برای بازی Starfield داشته‌اند (تعداد دقیق اعضای گیم پسی که بازی کرده‌اند مشخص نیست).

در استیم، Starfield در حال حاضر امتیاز “خیلی مثبت” دارد و 83٪ از 22 هزار نقد کاربران مثبت است. همچنین، از منظر منتقدان نیز نقدهای مطلوبی را دریافت کرده است، با امتیاز متوسط در Metacritic از 86 (PC) تا 87 (Xbox).

برای خرید بازی استار به لینک زیر مراجعه کنید :

https://wow-online.ir/product-tag/starfield/

برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط