با ارزش ترین شرکت ها و کمپانی های بازی سازی

🛑با ارزش ترین شرکت ها و کمپانی های بازی سازی

🎮CD PROJECT RED

این کمپانی لهستانی که تمام شهرت خودش را مدیون سری بازی های Witcher است ، با انتشار عنوان آخر خود که Cyberpunk نام داشت نتوانست موفقیت های گذشته خودش را تکرار کند اما با این حال حدود 4.5 میلیارد دلار ارزش این کمپانی است

🎮Capcom
این شرکت ژاپنی که سال ها است در زمینه بازی های ویدئویی فعالیت میکند مجموعه های بزرگی مثل Resident Evil و Devil May Cry را در کارنامه خود دارد .
ارزش این شرکت 4.8 میلیارد دلار است

🎮Square Enix
این شرکت بزرگ که مجموعه بازی های زیادی را تولید کرده است که از عناوین آن می‌توان به Final fantasy و Tomb raider اشاره کرد 6 میلیارد دلار دارایی دارد.

🎮Ubisoft
شرکت یوبی سافت که دفتر اصلی آن در کشور فرانسه است ، با عنوان بزرگ Assassin’s Creed توانسته سال ها خودش را در میان برترین شرکت ها قرار دهد و 7.5 میلیارد ارزش این کمپانی است .

🎮EA
این کمپانی بزرگ که بازی های بیشماری را ساخته است ، همیشه توانسته خودش را در بالاترین جایگاه ها نگه دارد و ساخت عناوینی بزرگی را همچون Battlefield و Titanfall را در کارنامه خود دارد و ارزش آن 39 میلیارد دلار است.

🎮Epic Games

اپیک گیمز که در دهه اخیر توانسته خودش را بالا بکشد و بیشتر وظیفه ساخت بازی های آنلاین را بر عهده داشته است که برای مثال می‌توان به Fortnite اشاره کرد .این شرکت در طی مدتی کوتاه بسیار خوش درخشید است و حدود 42 میلیارد دلار ارزش دارد.

🎮Sony
شرکت سونی که از دید خیلی ها بهترین کمپانی بازی سازی است و در زمینه بازی های انحصاری پلتفرم خودش یعنی پلی استیشن فعالیت میکند حدود 156 میلیارد دلار ارزش مالی دارد.

🎮Microsoft
اما در نهایت میرسیم به شرکت بازی سازی مایکروسافت که عناوین بیشماری را ساخته است و همچنین به تازگی کمپانی اکتیویژن بلیزارد را خریده است .این کمپانی ارزش فوق‌العاده بالای 2.27 تریلیون دلار را دارد که ظاهراً قصد دارد کمپانی های بیشتری را بخرد و در آینده های نزدیک تمامی صنعت گیم را در سلطه خودش بگیرد.

برای دیدن اخبار های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط