تاریخ انتشار وارویتین 5 شهریور

بلیزارد با انتشار یک بلاگ اعلام کرده که وارویتین در 26 آگوست یا 5 شهریور منتشر می‌شود و بسیاری از ویژگی‌های جدیدی که قرار است اضافه شوند را برجسته کرده است.

همراه با اعلام اینکه وارویتین در تاریخ 26 آگوست یا 5 شهریور آغاز می‌شود، تأیید داریم که فصل اول / سیزن اول دو هفته بعد در تاریخ 10 سپتامبر یا 20 شهریور شروع خواهد شد!

به عنوان یادآوری، وارویتین در تاریخ 26 آگوست یا 5 شهریور راه‌اندازی می‌شود، با دسترسی زودهنگام که چهار روز زودتر به طور غیرمنتظره در تاریخ 22 آگوست یا 1 شهریور شروع می‌شود. این جدول زمانی کوتاه، دقیقاً مشخص نمی‌کند که پری پچ چه زمانی وارد می‌شود یا چه مدت اجرا خواهد شد، به‌ویژه با ادامه دادن MoP Remix تا 19 آگوست ، اگرچه مطمئناً به زودی بیشتر خواهیم شنید!

تاریخ انتشار وارویتین 5 شهریور

بلیزارد
به دفاع از آزروث از سایه‌های زیرین کمک کنید وقتی که World of Warcraft: The War Within در 26 آگوست یا 5 شهریور ساعت 3:00 بعد از ظهر به وقت PDT در سراسر جهان منتشر می‌شود. به فراخوانی پاسخ دهید و جای خود را در فصل اول از حماسه‌ی Worldsoul، یک سه‌گانه هیجان‌انگیز که در اعماق Khaz Algar آغاز می‌شود، بگیرید.

ویژگی های جدید

  • حفاری ها (Delves): در اعماق زمین، گنجینه هایی در انتظار کشف شدن هستند. این نمونه های دنیای بازی را به صورت انفرادی یا با حداکثر چهار دوست، به همراه یک همراه NPC، برای شکست دادن باس ها و به دست آوردن تجهیزات حماسی کاوش کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد حفاری ها، مقاله خلاصه ما را مطالعه کنید.
  • گروه های جنگی (Warbands): با پیشرفت در کل حساب کاربری بر روی خانواده شخصیت های خود در حساب Battle.net®، پتانسیل شخصیت های جایگزین خود را گسترش دهید. دسترسی به بانک گروه جنگی، شهرت نبرد درونی، دستاوردها، مجموعه ها و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر در مورد Warbands آخرین مقاله ما را مطالعه کنید.
  • استعدادهای قهرمان (Hero Talents): با درختان استعداد قهرمان جدید به ارتفاعات جدیدی از قدرت برسید. هر تخصص کلاس به دو انتخاب از درختان استعداد قهرمان مستقل که الهام گرفته از الگوهای نمادین دنیای Warcraft® است، دسترسی دارد. پیش نمایش های قبلی استعداد قهرمان ما را مرور کنید تا نگاهی به آنچه در حال توسعه است، بیندازید.
  • بتل گراند جدید: Deephaul Ravine
  • حرفه ها: دستور العمل ها و جادوهای جدید، سفارشات کاری NPC به روز شده
  • نژاد / ریس جدید : ارثن
  • به روز رسانی رابط کاربری: بهبود نمادهای ماموریت برای واضح تر شدن انواع ماموریت ها
  • سواری با آسمان (قبلا Dragonriding): با تمام مکانیک های پرواز جدید، روی یکی از سواری های پرنده مورد علاقه خود به آسمان بروید.

پیش‌خرید World of Warcraft: The War Within

تفاوت نسخه های ورلد اف وارکرفت : The War Within
💙 بیس و 💚 هیرویک و 💛 اپیک هست

💙نسخه بیس , The War Within Base Edition
خود نسخه جدید بازی جنگ داخلی ، بوست لول 70 ، 500 تریدینگ تندر

💚نسخه هیرویک , The War Within Heroic Edition
موارد نسخه بیس و مونت Algarian Stormrider ، ترنسموگ Stormrider’s Attire

💛نسخه اپیک , The War Within Epic Edition
موارد نسخه هیرویک و دسترسی به بتای این نسخه از بازی ، 3 روز دسترسی زودتر در روز های انتشار بازی ، 30 روز گیم تایم ، پت Squally ، اسباب بازی Sandbox Storm Gryphon ، افکت هرت استون Deepdweller’s Earthen

لینک: خرید وارویتین

خرید بسته خوش‌آمدگویی به آزروث

همچنین برای چند روز اینده بلیزارد یه ولکام باندل اضافه کرده که 60 روز گیم تایم و دراگون فلایت و بوست 60 ریتیل بهتون میده با قیمت کمتر از گیم تایم !

برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط