جزییات منتشر شده از بازی Avatar Frontiers of Pandora

🎮آواتار بدون شک یکی از مهم‌ترین فیلم‌های دو دهه پیش بود که موفقیت بسیار زیادی کسب کرد و بیش از 2.8 میلیارد دلار فروش داشت .

🎮مدت‌هاست در مورد احتمال ساخت یک بازی از دنیای آواتار می‌شنویم و بالاخره شرکت یوبی‌سافت دست‌به‌کار شد و برای اولین بار تریلر معرفی بازی Avatar Frontiers of Pandora را که بر اساس فیلم اصلی را در مراسم E3 2021 منتشر کرد.

🎮بدون شک آواتار بزرگ‌ترین بازی بود که در رویداد E3 شرکت یوبی‌سافت معرفی شد.

روند کنفرانس شرکت یوبی‌سافت هنگام معرفی بازی‌های جدید به این شکل بود که کارگردان‌های اثر در مورد تریلر بعدی توضیحاتی را به مخاطب می‌داند اما وقتی نوبت به آواتار رسید، مدیرعامل شرکت، جلوی دوربین ظاهر شد و شخصاً این اثر تماشایی اول‌شخص را معرفی کرد.

🎮بازی Avatar Frontiers of Pandora یک اثر اول‌شخص در ژانر اکشن ماجراجویی خواهد بود که وقایع نبرد نژاد Na’vi با انسان‌ها را دنبال می‌کند.

🎮ابتدا باید بگوییم که بازی Avatar Frontiers of Pandora مخصوص کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر ساخته‌شده و درنتیجه، خبری از انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هشتم مانند پلی استیشن 4 نیست.

یوبی‌سافت چند سالی است درحال‌توسعه‌ی بازی است و قرار بوده که زودتر از این‌ها از آواتار رونمایی کند؛ اما صبر کرده تا تاریخ اکران فیلم آواتار 2 مشخص شود.🎮

🎮 با توجه به آنکه تاریخ پخش فیلم به سال 2022 افتاد، توسعه‌دهندگان هم تصمیم گرفتند تا این اثر جهان باز اکشن را هم‌زمان با فیلم منتشر کنند.

🎮یوبی‌سافت فعلاً تاریخ دقیق انتشار را اعلام نکره اما واضح است که باید تا اواخر سال 2022 صبر کنیم.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط