خلاصه داستان اکسپنشن The Burning Crusade

سلام دوستان امروز با خلاصه داستان اکسپنشن The Burning Crusade ( برنینگ کروسید ) در خدمت شما هستیم .

داستان این اکسپنشن از ده هزار سال گذشته شروع میشه ، در زمانی که نبرد باستانیان شروع شده بود و سارگراس سپاهش رو وارد آزراث کرده بود .

داستان محوریت یک الف جواب به اسم الیدن استورم ریج بود که در تمامی عمرش زیر سایه برادرش ، ملفیورین زندگی میکرد و در تمام زمینه ها از او عقب تر بود .

حتی معشوقه او که تیراندا ویسپرویند نام داشت عاشق برادرش بود.

الیدن که در ناامیدی غرق شده بود ، زمزمه هایی از طرف سارگراس دریافت میکرد که وعده های بزرگی به او میداد ، قدرت و جایگاه بالا در ازای خدمت به لژیون سوزان.

الیدن که فرصت بزرگی پیش رویش قرار داشت این پیشنهاد را پذیرفت و قدرت فراوانی از سارگراس دریافت کرد و تبدیل به یک موجود جدید شیطانی شد.

الیدن که از همان اول هم قصد خدمت به لژیون سوزان را نداشت به سپاه الف ها پیوست و از قدرت لژیون سوزان علیه خودشان استفاده کرد .

بعد از اتمام نبرد باستانیان و شکست لژیون سوزان ، الیدن از دید مردمش یک موجودی شیطانی بود و به همین دلیل او را به زندان انداختند .

بعد از گذشت ده هزار سال ، الیدن استورم ریج دوباره حضور لژیون سوزان را حس کرده بود و میدانست که کسی حرفش را باور نمیکند و خودش باید دست به کار شود.

او با فرار از زندان به سمت سرزمین Outland رفت و با جمع کردن پیروان زیادی برای خودش آماده مقابله با لژیون سوزان بود ، اما او از دید دیگران یک تحدید برای آزراث بود و هرچه زودتر باید از بین میرفت.

در آن سو ، جناح هورد و الاینس متحدینی پیداکرده بودند که شامل نژاد اردار یا همان درنای در جناح الاینس و نژاد بلاد الف در جناح هورد بودند .

نژاد درنای که قبلا ساکن سرزمین اوتلند یا همان درینور سابق بودند ، قصد داشتند برای پیدا کردن مردمان جا مانده خودشان وارد اوتلند شوند و همچنین نژاد بلاد برای انتقام گرفتن از شاهزاده سابقشان که کیلتاس نام داشت قصد ورود به اوتلند را داشتند.

هر دو جناح اختلافات خود را کنار گذاشتند و با متحد شدن در سرزمین اوتلند شروع به پیشروی کردند.

الیدن استورم ریج که از این موضوع مطلع شده بود، متحدین خود را برای متوقف کردن سپاه آزراث فرستاد و برروی هدف اصلی اش که روشی برای متوقف کردن لژیون سوزان بود متمرکز شده بود.

دو نفر از متحدین اصلی الیدن که کیلتاس و لیدی واش بودند توسط قهرمان های آزراث از بین رفتند.

در همین زمان یک تحدید بزرگ آزراث را در بر گرفته بود و آن وجود یکی از فرماندهان اصلی لژیون سوزان، آرکیماند بود.

آرکیماند که توسط آرتاس و کلتوزاد به آزراث راه پیدا کرده بود، قصد داشت با نابود کردن درخت زندگی واقع سرزمین الف ها (Nordrassil) به جاودانگی نژاد الف ها پایان دهد و آزراث را  ضعیف و ضعیف تر کند.

قهرمان های آزراث در نبرد مانت هایجال، در مقابل آرکیماند قد علم کردند اما نتوانستند جلوی او‌ را بگیرند.

آرکیماند که دیگر چیزی نمانده بود تا به هدفش برسد، درخت زندگی با نابود کردن خودش، آرکیماند را نیز از بین برد.

بعد این اتفاق دوباره ریشه های درخت شروع به رشد کردن کردند و حیات به Nordrassil برگشت.

حالا نوبت به الیدن استورم ریج رسیده بود.

سپاه آزراث به Black Temple که محل سکونت الیدن  بود رسیدند و به آن نفوذ کردند.

نیروهای الیدن نمی‌توانستند جلوی قهرمان های آزراث ایستادگی کنند و یکی پس از دیگری از بین می‌رفتند .

بالاخره نوبت به نبرد نهایی رسیده بود ، الیدن استورم ریج که مدت ها بود دنبال راهی برای نابودی لژیون سوزان بود، از روش های غیر اخلاقی زیادی استفاده کرده بود، اما کسی از نیت اصلی اش خبر نداشت و او را تهدید بزرگی می‌دانستند.

الیدن بعد از یک نبرد همه جانبه توسط قهرمان های آزراث شکست خورد و ظاهرا تهدید بزرگ از بین رفت.

زمانی نگذشت که مشخص شد عده ایی از متحدین کیلتاس با استفاده از قدرت اندکی  که از Sunwell مانده بود قصد وارد کردن کیلجیدن را به آزراث دارند و این میتوانست بزرگترین تحدیدی باشد که آزراث با آن مواجه شده بود.

قهرمان های آزراث بار دیگر در جریان نبرد رید Sunwell توانستند جلوی ورود کیلجیدن به آزراث را بگیرند و این تحدید جدی را متوقف کنند.

اما در سرزمین های شمالی آزراث که به Northrend معروف بود زمزمه‌هایی از حضور لیچ کینگ به گوش می‌رسید …

رای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط