ریشه نژاد Eredar و به وجود آمدن Horde

سلام دوستان در این پست اومدیم در مورد ریشه نژاد Eredar و به وجود آمدن Horde باهاتون صحبت کنیم . سارگراس زمانی که دید نمیتواند به این راحتی آزراث را تصاحب کند , به فکر بزرگ تر کردن ارتشش افتاد . به همین دلیل به سیاره ی دیگری به اسم آرگوس ( Argus ) رفت تا سه رهبر از نژاد اریدار ( Eredar ) را در اختیار خود بگیرد.

سه فردی که نامشان کیل جیدن ( Kil’Jaeden ) , آرکیماند ( Archimonde ) و ولن ( Velen ) بود . از بین این سه تن , تنها ولن از این پیشنهاد سر باز زده و به سمت سیاره ی درینور ( Draenor ) فرار کرد . به همین دلیل به افرادِ پیرو ولن , درینای ( Draenei ) یعنی اهل سیاره ی درینور گفته میشود . کیل جیدن از این رفتار ولن دلخور شد چون فکر میکرد ولن به نوعی به او و آرکیماند خیانت کرده است.

کیل جیدن که به جناح سارگراس پیوست , و برای قوی تر کردن لیجن سوزان و همچنین نابودی ولن وارد سیاره درینور میشود تا با پیاده سازی یک نقشه بسیار هوشمندانه اما پلید , ارک های بومی آن محل را فاسد کند تا به جناح سارگراس ملحق شوند . کیل جیدن به وسیله ی Guldan که او را با وعده ی قدرت و عمر جادوانه به سمت خود جذب کرده بود خون شیطانی Mannoroth را با اورک ها پیوند زد , اورک ها از این بابت رسما خدمتگزاران سارگراس و لیجن سوزان تبدیل میشوند . ارتش هورد ( Horde ) این گونه متولد میشود . اتفاقی که سرمنشاش کسی نبود جز کیل جیدن.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط