فصلی جدید از Counter-Strike 2 به زودی آغاز می‌شود

Counter-Strike 2 پیشرفت تکنیکی بزرگی در تاریخ Counter-Strike است که تضمین می‌کند که ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی برای سال‌های آینده فراهم کند.

تمامی ویژگی‌های جدید بازی زمان معرفی رسمی آن در تابستان امسال فاش خواهند شد، اما مسیر به Counter-Strike 2 امروز با آزمایش محدود برای بازیکنان منتخب CS:GO آغاز شده است. در طول این دوره آزمایشی، ما یک زیرمجموعه از ویژگی‌ها را برای یافتن هر مشکلی قبل از عرضه جهانی ارزیابی خواهیم کرد.

Counter-Strike 2 در تابستان به عنوان یک آپدیت رایگان به CS:GO عرضه خواهد شد.

رتبه‌بندی جدید CS
به عنوان بازیکنی جدید، با رتبه‌بندی CS جدید به دور دنیا بپیوندید ( رنکینگ )
رتبه‌بندی CS نشانگر مشخصی از عملکرد Counter-Strike شماست و مشخص می‌کند که در رتبه‌بندی‌های جهانی و منطقه‌ای کجا قرار دارید. برای دریافت رتبه‌بندی CS خود، در حالت Premier به‌روزشده (حالت رقابتی Pick-Ban Active Duty ) به تنهایی یا با دوستان خود مسابقه بدید.

تغییر گیم‌پلی
دودزا اکنون اشیاء داینامیک حجمی هستند که با محیط تعامل می‌کنند و به نور، تیراندازی و انفجارها واکنش نشان می‌دهند.
گیم‌پلی
حالا که دود ها توانایی تعامل با رویدادهای دیگر گیم‌پلی را دارد که فرصت‌های جدیدی ایجاد می‌کند. گلوله‌ها و بمب‌ها می‌توانند دود ها را به طور موقت از منطقه دید پاک کنند یا انسداد را گسترش دهند.

بازتر شدن برای پر کردن فضاها به طور طبیعی
حالا دود از درها و پنجره‌های بازشده بیرون می‌ریزد، پایین و بالا پله‌ها می‌رود، همچنین در راهروهای بلند گسترش می‌یابد و با دیگر دودها ترکیب می‌شود.

واکنش به نور
در Counter-Strike 2، ذرات دود با سیستم نورپردازی یکپارچه هماهنگ می‌شوند که اجازه نور و رنگ واقع‌گرایانه‌تری را می‌دهد.

آنچه که می‌بینید همان چیزی است که می‌گیرید
بیشتر نیازی به نرخ تیک برای حرکت، تیراندازی و پرتاب نیست.
به‌روزرسانی‌های زیرتیک مرکزی Counter-Strike 2 هستند. قبلاً سرور تنها در بازه‌های زمانی گسسته (به نام تیک) جهان را ارزیابی می‌کرد. اکنون بر اثر معماری به‌روزرسانی زیرتیک Counter-Strike 2، سرورها لحظه‌ای دقیقی را که حرکت آغاز می‌شود، شلیک انجام می‌شود رو می‌دانند.

بنابراین، با وجود نرخ تیک، حرکت و شلیک شما به یک میزان واکنشی خواهد بود و بمب‌های شما همیشه به یک شیوه عالی خواهند افتاد.

تمیزتر، روشن‌تر، بهتر
از ارتقاء تا بازسازی، نقشه‌ها تمیزتر، روشن‌تر و بهتر هستند.

صدای دقیق
بازسازی شده، توازن‌دهی مجدد، بازگو
صداهای Counter-Strike 2 برای بهتر نمایاندن محیط فیزیکی، متمایزتر شدن و بیان وضعیت بازی بیشتری تغییر کرده‌اند. همچنین برای تجربه گوش کردن راحت‌تر مجدداً تعادل یافته‌اند.

تریلر جدید CS 2 :

برای خرید پرایم بازی کانتر و کانتر 2 به لینک زیر مراجعه کنید :

https://wow-online.ir/?s=%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%A9+%DA%AF%D9%84%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D9%81%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88&post_type=product

برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط