معرفی بازی Remnant From the Ashes

🎮موضوعات آخرالزمان در بازی‌ها و فیلم‌های سینمایی اهمیت دارد و بارها از آن استفاده‌شده است.

هرکدام از بازی‌ها به‌نوعی آن را به کار گرفته‌اند و حالا استودیو Gunfire Games نیز شانس خود را با بازی Remnant: From the Ashes امتحان کرده است است و با یک اکشن سوم شخص در ژانر نقش آفرینی به روی کار آمده است.

🎮دنیا به آخر رسیده است و هیولاها کنترل همه‌جا را به دست گرفته‌اند و بشریت در آخرین نقطه نابودی است.

شما در وسط هرج‌ومرج باید هیولاها را بکشید و تا می‌توانید سر از تن آن‌ها جدا کنید و در آخر تمدن بشری را از نو دل بسازید و آنچه ازدست‌رفته را به‌جای اولش بازگردانید.

🎮عنوان From the Ashes Remnant با داستانی سریع شروع می‌شود و در همان شروع به میانه میدان مبارزه پرتاب می‌شوید و می‌بینید که یک شیطان قدیمی از بعدی دیگر به دنیاهجوم آورده است و بشریت را به مرز نابودی کشانده است .

انسان البته فناوری سفر با سرعت نور و رفتن به بعدهای دیگر جهان را پیداکرده است و وظیفه شما این است که منشأ اصلی این هیولاهای بی شاخ و دم را پیدا کنید و منبع اصلی زنده ماندنشان را قطع کنید .

🎮بازی Remnant From the Ashes به شما اجازه می‌دهد تا از بین 3 کلاس مختلف انتخاب کنید و البته که می‌توانید اجزای بدن شخصیت اصلی را تغییر داد.

در این عنوان جدا از مراحل اصلی و فرعی ، می‌توانید سلاح‌های مختلفی را به دست گرفت و حتی نبردهای تن‌به‌تن داشت.

بسته به سلاحی که در اختیاردارید، روش‌های کشتن نیز متفاوت خواهد بود و البته هر تفنگ نیز مدت‌زمان استفاده مخصوصی دارد و بعد از چند بار استفاده باید به دیگری سویچ کنید.

🎮عنوان Remnant From the Ashes بازی عجیب‌وغریبی است اما آن‌قدر شما را مشغول خود خواهد کرد که گذر زمان را حس نخواهید کرد و تازه هر بار نیز دنیاهای جدید و مراحل جدیدی پیش رودارید.

◾️تاریخ انتشار : 2019
◾️سازنده: Gunfire Games
◾️ناشر: Perfect World Entertainment
◾️سبک: اکشن و نقش آفرینی، شوتر سوم شخص
◾️پلتفرم: PC, PS4, Xbox One، PS5, XSX

⚡️شما میتوانید این بازی جذاب را از فروشگاه وو انلاین تهیه کنید.⚡️

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط