معرفی تریلر گیم‌پلی جدید بازی Lies of P : سلاح‌های جدید

مقدمه:

بازی Lies of P، تحت عنوانی ARPG و سولزلایک، با انتشار تریلر گیم‌پلی جدید خود از استودیوی Neowiz ، نظرات و علاقه‌مندی‌های طرفداران را به خود جلب کرده است. در این مطلب، به معرفی تریلر جدید و جزئیات ارائه شده در آن پرداخته خواهد شد.

جزئیات تریلر:

در تریلر جدید بازی Lies of P که توسط IGN و در گیمزکام منتشر شده است ، کارگردان بازی، جیون چوی، و مترجم آن ، جیون شین ، درباره بازی و جزئیات جدید آن صحبت می‌کنند. تریلر به تاریخ عرضه بازی، 19 سپتامبریا 28 شهریور ، برای کنسول‌ها و PC اشاره دارد.

سلاح‌های جدید:

در این تریلر، دو اسلحه جدید به نمایش گذاشته می‌شوند . اولی، شیشیتو یا شمشیر هفت شاخه، سلاحی سنگین که نیاز به دو دست برای حمل آن دارید . این ویژگی باعث می‌شود تا حرکت‌ها آهسته‌تر و با تفصیل‌تری انجام شوند . سلاح دیگر، آچار غول‌پیکر، همچنین در تریلر به نمایش گذاشته می‌شود.

شخصیت‌های جذاب:

یکی از شخصیت‌های جدید معرفی شده در تریلر، باس جدید است که پادشاه عروسک‌ها نام دارد. این دشمن بزرگ دارای قابلیت پرتاب کردن مواردی است که پس از مدت زمانی فرود آمده و منفجر می‌شوند. در صورت لزوم، می‌توانید NPCها را احضار کنید تا به شما در مقابل این تهدیدات کمک کنند.

عرضه و پلتفرم‌ها:

بازی Lies of P در تاریخ 19 سپتامبر یا 28 شهریور برای Xbox Series X/S، PS5، PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد. تریلر این بازی را می‌توانید از لینک زیر مشاهده کنید:

برای خرید بازی لایز آف پی به لینک زیر مراجعه کنید :

https://wow-online.ir/product-tag/lies-of-p/

برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط