معرفی شخصیت ولجین / Vol’jin

سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت ولجین / Vol’jin در خدمت شما هستیم . ترول های جنگل یکی از دسته های قدرتمند دوران خود بودند که به دو گروه اصلی زاندالاری و گوروباشی تقصیم میشدند ، که هر کدام تمدن بزرگ خود را داشتند . در این میان نیز گروهی وجود داشت که از دید ترول های جنگل ، ضعیف و سست بود که بعد ها نیز از سرزمین خود تبعید شدند .

این گروه تبعیدی به رهبری سنجین ( Sen’jin ) راهی منطقه Durotar شدند و در آنجا سکونت کردند . بعد از مرگ سنجین پسرش ولجیم که بزرگترین جنگجو نیز بود رهبر گروه شد و اسم قبیله اش را دارک اسپیر گذاشت.

داستان زندگی ولجین

در آن دوران ترول ها از سمت بقیه ی نژاد های ساکن آزراث مورد حمله و کشت و کشتار قرار میگیرند و این باعث آزرده خاطر کردن ولجین میشد و او دنبال راهی برای جلوگیری از کشته شدن مردمش و بقیه ی ترول ها بود . در گذشته ایام ولجین با اورک جوانی که ترال صدایش میکردند ملاقات کرد .

ترال توانسته بود که قبایل اورک را دور هم جمع کند و به دنبال متحدانی بیشتر بود که بتواند یک اتحاد بین نژاد های کالیمدور شکل دهد . ولجین که هدفی مشابه در ذهن داشت به ترال پیوست . این دو برای رسیدن به هدفشان شروع به جمع کردن متحدان بیشتری کردند تا اینکه توانستند هورد را شکل بدهند .

ولجین بعد از ملحق شدن به ترال ، نقش مهمی در پیشرفت اتحاد جدیدشان که هورد نامیده شده بود داشت . در پی گذشت سال ها از تشکیل هورد و شروع اتفاقات اکسپنشن کاتا ( Cataclysm ) ترال در نبودش گاروش هل اسکریم را رهبر هورد کرده بود و ولجین نیز با این تصمیم به شدت مخالف بود ، زیرا گاروش شخصیتی بسیار تند خو و مغرور داشت و مناسب رهبری نبود .

گاروش بعد از به قدرت رسیدن شروع به تقویت کردن ارتش هورد و استحکامات Orgrimmar کرد . ولجین که میدانست گاروش نقشه ایی در سر دارد ، او را زیر نظر گرفته بود . در شروع اتفاقات اکسپنشن Mist of Pandaria گاروش بلاخره نقشه ی خودش که نابودی الاینس و قدرت مطلق هورد بود علنی کرد و همچنین یک سری آدم کش به سراغ ولجین فرستاد تا کارش را تمام کنند . ولجین که در راه رسیدن به سرزمین پانداریا بود ، با آدم کش ها مواجه شد و توانست جان سالم به در ببرد اما به شدت مجروح بود و از حال رفت .

او پس از به هوش آمدن خودش را در خانه ی موجودی که برایش ناآشنا بود پیدا کرد و تقریبا بهبود یافته بود . این موجودات پاندا نام داشتند و در سرزمین خودشان که هزاران سال از دید جهان پنهان بود زندگی میکردند . ولجین در طی مدت حضورش در این سرزمین ، با فرهنگ این موجودات جدید و قدرت آن ها آشنا شده بود و شروع به یادگیری آن ها کرده بود . در این میان نیز ارتش هورد و الاینس وارد پانداریا شده بودند و برای تصاحبش در حال نبرد با یکدیگر بودند.

بعد از گذشت مدتی ، گاروش هل اسکریم با استفاده از قدرت قلب قدرتمندترین خدای باستانی یعنی Y’Shaarj که در پانداریا دفن شده بود در تلاش بود که تمام مخالف هایش را از بین ببرد . در این میان ارتش هورد و الاینس با هم متحد شدند تا کارش را تمام کنند و ولجین اولین کسی بود که سپاهش را برای مبارزه در مقابل گاروش آماده کرده بود . بعد از شکست خوردن گاروش هل اسکریم توسط قهرمان های آزراث ، ولجین توسط ترال رهبر جدید هورد شد . ولجین در اتفاقات اکسپنشن درینور نقش مهمی در داستان نداشت . در اکسپنشن لیجن و نبرد Broken Shore او به شدن مجروح شد و قبل از مرگش Sylvanas را رهبر جدید هورد نامید.

ولجین در اکسپنشن شدولند به داستان برگشت و مشخص شد ، توسط mueh’zala که یکی از خدایان مرگ در میان ترول ها بود فریب خورده بود و به همین دلیل سیلواناس را رهبر هورد کرده بود.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط