معرفی شخصیت Antonidas

سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت Antonidas در خدمت شما هستیم . آنتونیداس از همان کودکی استعداد فراوانی در فراگیری جادو داشت . او در سنین پایین شروع به فراگیری جادو کرده بود و در 12 سالگی برای تکمیل یادگیری خود وارد شهر دالاران شد .

دالاران بهشت جادوگران محسوب میشد ، به این دلیل که هر کسی میتوانست بدون محدودیت از قدرت های در این شهر استفاده کند . آنتونیداس بعد از ورود به دالاران شروع به یادگیری دوره های جادوگری کرد و توانست در طی سال های کوتاه رتبه ی خود را ، در میان جادوگران اعظم دالاران بالا ببرید.

شهر دالاران به دست گروه جادوگران اعظم مجمع کیرین تور اداره میشد . اعضای برتر کیرین تور به شش نفر از برترین جادوگر ها تقسیم میشدند که در طی سال ها تمرین و کسب تجربه این مکان را به دست میاوردند. آنتونیداس توانست در زمان نسبتا کوتاه حضورش ، خودش را در بین شش جادوگر اعظم جای دهد و این شروع ماجرای او بود .

آنتونیداس که هم اکنون به یکی از شش جادوگر برتر کیرین تور تبدیل شده بود ، آوازه اش در سراسر آزراث بخش شده بود . او سال های زیادی را صرف فراگیری روش های نوین جادو کرد و شاگردان زیادی را تعلیم داد که برترین آن ها کلتوزاد بود . کلتوزاد که برترین شاگرد او بود ، به مرور زمان به جادوی Necromanceri علاقه مند شده بود و در خفا شروع به یادگیری آن کرد . آنتونیداس بعد ها از این موضوع باخبر شد و کلتوزاد را از دالاران و کیرین تور اخراج و تمامی عناوین او را سلب کرد.

آنتونیداس در میانسالی به رهبری کیرین تور در آمد که مصادف با حمله اورک ها به آزراث بود . او به همراه جادوگران برتر دالاران کمک زیای به سپاه الاینس در شکست ارتش هورد داشتند و قوای اصلی این سپاه محسوب میشدند . بعد از نابودی کامل ارتش هورد ، یک صلح همگانی به آزراث برگشته بود ، اما این تازه شروع اتفاقات بزرگتری بود . بعد از گذشت سال ها و شروع ماجراهای لیچ کینگ ، کلتوزاد و آرتاس به دنبال منبع قدرتی برای وارد کردن آرکیماند به آزراث بودند که آن منبع در دالاران وجود داشت . این دو به همراه سپاه قدرتمندشان دالاران را محاصره کردند . آنتونیداس برای جلوگیری از ورود سپاه فاسد لیچ کینگ به شهرش ، سپر قدرتمندی به دور آن کشید تا اندکی زمان بخرد ، اما این سپر نتوانست زیادی دوام بیاورد و از بین رفت .

آنتونیداس در آخرین اقدام مبارزه خود را با آرتاس و سپاهش شروع کرد و توانست تا حد زیادی جلوی پیشروی آن ها را بگیرد اما او بعد از رو در رو شدن با آرتاس نتوانست جلوی او دوام بیاورد و بعد از مبارزه ایی تقریبا کوتاه شکست خورد و کشته شد.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط