معرفی شخصیت Kel’Thuzad

سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت Kel’Thuzad در خدمت شما هستیم . کلتوزاد در ابتدا یکی از قدرتمندترین جادوگران Kirin Tor بود که شهرت بسیاری در انجمن داشت . او که سال ها در حال مطالعه جادوهای مختلف بود ، رفته رفته به جادوی سیاه یا Necromanceri علاقه مند شده بود و در خفا در حال یادگیری آن بود . بعد از مدت ها جادوگر اعظم Kirin Tor یعنی آنتونیداس ( Antonidas ) از این موضوع مطلع شد و کلتوزاد را از انجمن اخراج کرد و ورود او را به دالاران ممنوع کرد.

کلتوزاد که حال تبعید و ترد شده بود ، در افکار خود سردرگم بود که ناگهان نجوایی در گوش او خوانده شد . این نجوا از طرف لیچ کینگ بود که وعده قدرتی بزرگ به کلتوزاد میداد . کلتوزاد به دستور ارباب جدیدش به سرزمین Northend سفر کرد و پس از فراگیری کامل جادوی ممنوعه Necromancer فرماندهی ارتش Scourge را به دست گرفت . او در قدم بعدی به دستور لیچ کینگ به Eastern Kingdoms سفر کرد و شروع به پخش کردن ویروس Plague در این سرزمین کرد.

این ویروس مردم را تبدیل به مرده های متحرک میکرد . کلتوزاد بلاخره به سرزمین Lordaeron رسید و در آن جا با آرتاس که در حال پاکسازی این ویروس بود رو در رو شد. کلتوزاد با شاهزاده وارد نبرد شد ، اما نتوانست جان سالم ببرد و کشته شد . شاهزاده آرتاس بعد از به دست آوردن شمشیر قدرتمند Frostmourne و شکست دادن مالگانیس ، رفته رفته تحت کنترل لیچ کینگ قرار گرفت و به دستور او کلتوزاد را از طریق Sunwell که منبع جادوی الف ها بود به زندگی برگرداند . کلتوزاد بعد از زنده شدن ، از لیچ کینگ دستور گرفت که آرکیماند را وارد آزراث کند.

بعد از گذشت این اتفاقات کلتوزاد به همراه آرتاس وارد سرزمین Northrend شدند و به سمت Frozen Throne پیشروی کردند . آرتاس در این مسیر با الیدن مواجه شد که به دستور کیلجیدن قصد داشت لیچ کینگ را از بین ببرد اما نتوانست آرتاس را شکست دهد . آرتاس بعد از پیروزی وارد Frozen Throne شد و کلاهخود Helm of Domination را به دست آورد و تبدیل به لیچ کینگ جدید شد .

کلتوزاد نیز سپاه خود را در قلمرویش یعنی Naxxramas مستقر کرد و منتظر دستور بعدی لیچ کینگ بود . در این میان قهرمان های آزراث به استحکامات کلتوزاد نفوذ کردند و او را از بین بردند . بعد از گذشت چندین سال در طی اتفاقات شدولندز مشخص شد که کلتوزاد از همان اول از جیلر پیروی میکرد و از اهدافش خبر داشت ، همچنین او باعث به وجود آمدن جنگ های داخلی سرزمین Maldraxxus بود.

بعد از اون برای بار دومین بار پلیرها در راید Sanctum of Domination با کلتوزاد مواجه شدند و او را برای آخرین بار نابود کردند

معرفی شخصیت Kel'Thuzad

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط