معرفی شخصیت Sindragosa

سلام دوستان امروز با معرفی شخصیت Sindragosa در خدمت شما هستیم . سیندراگوسا ، یکی از اژدهایان متلعق به نژاد اژدهایان آبی آزراث بود که در استفاده از جادوی آرکین استعداد فراوانی داشت و همچنین از هوش بالایی برخوردار بود .

سینداگوسا به دلیل قدرت فراوانش به یکی از مشاورین مالیگوس که یکی از نگهبانان آزراث بود تبدیل شد و مدت ها بعد به مقام مشاور اعظم ناعل شد و با یاری مالیگوس توانسته بود نژاد اژدهایان آبی را سربلندتر و قدرتمند تر از همیشه بکند .

بعد از سالیان دراز ، نلساریون یا همان Deathwing که یکی دیگر از نگهبانان آزراث بود به وسیله خدایان باستانی فاسد شده بود و قصد داشت با جمع آوری قدرت بقیه اژدهایان نگهبان ، آزراث را به زانو در آورد و نسل اژدهایان مشکی را دوباره به اوج خودش برگرداند.

نلساریون با فریب نگهبانان مقداری از قدرت آن ها را به دست آورد و در یک شی باستانی به نام Dragon Soul جمع آوری کرد . مدتی بعد که هم زمان با ماجرای نبرد باستانیان بود ، سپاه لژیون سوزان از طریق چشمه جاودانگی وارد آزراث شده بود و اژدهایان نگهبانان نیز به کمک نژاد های فانی رفتند تا جلوی سارگراس و سپاهش را بگیرند.

سیندراگوسا نیز در این نبرد حضور داشت و در کنار بقیه اژدهایان با لژیون سوزان در حال مبارزه بود که ناگهان نلساریون با استفاده از Dragon Soul به نیرو های خودی حمله ور شد و با رها کردن انرژی نابود کننده ایی بخشی از سپاه اژدهایان را تار و مار کرد.

سیندراگوسا که در مسیر این انرژی نابود کننده قرار داشت به شدت مجروح شد و بینایی خود را از دست داد ، سیندراگوسا ناامیدانه و بدون هدف شروع به پرواز کرد و از نبرد باستانیان فرار کرد.

او به سرزمین شمالی Northrend رسید و دیگر قدرتی برای پرواز کردن نداشت که این باعث برخوردش با زمین شد .

سیندراگوسا که دیگر نایی برای پرواز کردن نداشت آخرین فریاد های کمکش را سر داد اما دیگر دیر شده بود و هیچکس صدایش را نمیشنوید . او بعد از سپری شدن روز ها از شدت جراحت جان خودش را از دست داد.

بعد از گذشت هزاران سال و در طی اتفاقات اکسپنشن Wrath of the Lichking ، آرتاس که به لیچ کینگ تبدیل شده بود ، سیندراگوسا را به زندگی بازگرداند و به خدمت خودش در آورد . سیندراگوسا که حال چیزی جز یک تکه بزرگ از استخوان نبود تنها هدفش خدمت به ارباب جدیدش ، لیچ کینگ بود.

معرفی شخصیت Sindragosa

و سیندراگوسا در انتها و رِید icecrown Citadel که یکی از باس های اصلی بود ، نتوانست در مقابل قهرمان های آزراث ایستادگی کند و برای همیشه نابود شد.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

afly 0rz rpslink

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط