مورتال کمبت 1 – تریلر جدید “در خون ماست” با حضور دیو باتیستا

به مناسبت انتشار مورتال کمبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر یا 10 شهریور، استودیوی توسعه‌دهنده NetherRealm Studios یک تریلر جدید به صورت لایو منتشر کرده که به تبلیغ تجاری معروف سال 1993 احترام می‌گذارد.

این تریلر جدید با نام “در خون ماست” شامل حضور بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای بازنشسته، دیو باتیستا، است که در آن افرادی از همه شغل‌ها و زندگی‌ها را در یک شهر گرد هم می‌آورد و آن‌ها را تشویق می‌کند تا باورها و قدرت داخلی خود را پذیرفته و به عنوان جنگجویان درونی خود عمل کنند. جالب‌ترین نکته در مورد این تریلر، نقش باتیستا است که شباهت زیادی به شخصیت لیو کانگ از مورتال کمبت دارد. قبلاً فهمیده بودیم که لیو کانگ یک جهان جدید را خلق کرده است که در آن به عنوان خدای آتش خدمت می‌کند.

این تبلیغ یک سفر خاطره‌انگیز برای کسانی است که با تبلیغات Mortal Monday سال 1993 برای ترویج انتشار کنسول اورجینال مورتال کمبت آشنا هستند. طرفداران سری طولانی‌مدت با این تبلیغ خاطره‌انگیز ارتباط دارند، زیرا شامل صدای معروف “MORTAL KOMBAAAT” بود.

اِد بون، همتأسیس کننده مورتال کمبت، می‌گوید: “تبلیغات اورجینال Mortal Monday نشان دهنده شروع سفر ما در ساخت بازی‌هایی برای سیستم‌های بازی خانگی بود. خیلی جالب است که به یک لحظه یادگاری چندان خاطره‌انگیز در تاریخ مورتال کمبت احترام بگذاریم در حالی که آماده شدن برای انتشار بازی جدید ما، Mortal Kombat 1، راه می‌افتد.”

مورتال کمبت در ماه آینده برای کامپیوترها، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سویچ عرضه خواهد شد.

لینک تریلر :

برای خرید بازی مورتال کامبت 1 به لینک زیر مراجعه کنید :

https://wow-online.ir/product-tag/%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D9%85%D8%A8%D8%AA-1/

برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط