ویژگی‌های جدید پچ دراگون فلایت پچ 10.1.7 در بازی World of Warcraft

مقدمه:

در بروزرسانی بعدی بازی World of Warcraft به نام Fury incarnate، تغییرات جدیدی به بازی افزوده خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به ویژگی هفتگی Dreamsurge اشاره کرد. این بروزرسانی جدید در تاریخ 5-6 سپتامبریا 14-15 شهریور به بازی اضافه می‌شود و تغییرات جذابی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در این مقاله، به معرفی پچ جدید و جزئیات این بروزرسانی پرداخته خواهد شد.

زمان عرضه بروزرسانی پچ 10.1.7:
بروزرسانی پچ 10.1.7 در تاریخ 5-6 سپتامبریا 14-15 شهریور به سرورهای عمومی عرضه خواهد شد.

ویژگی‌های جدید در Dragonflight Patch 10.1.7:

Dreamsurge
ویژگی جدید Dreamsurge، جالب‌ترین تغییر در این بروزرسانی کوچک است. هر هفته، یکی از چهار منطقه اصلی دراگون ایلز در بازی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. در مناطق تحت تأثیر Dreamsurge، ورلد کویست هایی برگزار می‌شود با فعالیت‌ها و چالش‌های جدید هفتگی. همچنین، دشمنان گروهی نیز قدرت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که احتمال دریافت لوت بهتر را دارند.
Dreamsurge همچنین در منطقه تحت تأثیر، پورتال‌های جدیدی به نام Waking Dream باز میشود. هر نیم‌ساعت یک پورتال اصلی Waking Dream به عنوان یک رویداد گروهی ظاهر می‌شود.
بازیکنان در Dreamsurge همچنین از قدرت های مختلفی بهره‌مند خواهند شد، با در دسترس بودن یک قدرت فعال جدید هر نیم‌ساعت. بازیکنان می‌توانند به انتخاب قدرت جدید کمک کنند با جمع‌آوری و تحویل Dreamsurge Coalescence که از انجام ورلد کوئست‌ ها و شکار باس های ریر به دست می‌آید.

سیستم جدید پینگ (Ping System):

بروزرسانی پچ 10.1.7 یک سیستم پینگ قابلیت دسترسی را به بازی World of Warcraft اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند با تیم خود بدون استفاده از چت صوتی یا متنی ارتباط برقرار کنند. گاهی اوقات ممکن است خجالتی باشید که از میکروفون استفاده کنید، اما تایپ کردن پیام به گروه شما طول می‌کشد، بنابراین سیستم پینگ یک میانه مناسب است! بازیکنان می‌توانند همکاران خود را از خطر اطلاع دهند یا پینگ بدهند که در مسیر هستند.

همه چیز که بازیکنان باید انجام دهند، پینگ کردن پیام مورد نظرشان است که با نگه‌داشتن کلید “G” و “دکمه چپ ماوس” برای باز کردن چرخ پینگ انجام می‌شود. بازیکنان همچنین می‌توانند با نگه‌داشتن کلید G و کلیک کردن بر روی دشمن، زمین یا واحدهای بازی پیام‌های متنی منطبق را ارسال کنند. اگر این دکمه‌ها از پیش متصل باشند، می‌توانید آن‌ها را در تنظیمات تغییر دهید.

این افزوده مورد نیاز در بازی‌های آنلاین دیگر مانند League of Legends و Valorant دیده شده و به خوبی در بازی MMO محبوب World of Warcraft پذیرفته می‌شود. پشتیبانی از ماکرو برای دستورات پینگ “/ping، /pingattack، /pingonmyway، /pingassist، pingwarning” موجود است، اما یک آموزش برای سیستم پینگ در تنظیمات در دسترس خواهد بود.

رویدادهای تعطیلات: Hallow’s End

جوایز تعطیلاتی جدید برای Brewfest، Day of the Dead، Hallow’s End و Pirate’s Day خواهد بود. محتوای جدید برای Hallow’s End به PTR به مدت دو هفته اضافه خواهد شد، بنابراین بازیکنان می‌توانند به بازی بپیوندند، محتوا را بررسی کنند و بازخورد خود را ارائه دهند.

دانجن ها و راید ها :
Dawn of the Infinite
مگا دانجن به دو دانجن جداگانه تقسیم شده است: Galakrond’s Fall و Murozond’s Rise. بازیکنان می‌توانند از Dungeon Finder استفاده کنند یا به دانجن ورود کنند تا به حالت کامل دسترسی پیدا کنند. دسترسی به محتوای Mythic اصلی همچنان برای بازیکنانی که از چالش بیشتری خوشتان می‌آید، ادامه دارد.

تغییرات سیستمی :
افزودن دکمه “Sell All junk” به فروشندگان برای فروش تمام ایتم های بدردنخورتون رو میخره.
افزودن انیمیشن برای نمایش آیکون جدید پست.
آیکون Quest Battle.net به‌روزرسانی شده است.
قابلیت بررسی آمادگی با تغییراتی در فریم طراحی شده است.
نمایش نوار اسکرول در پنجره خلاصه Dragon Isles قابل مشاهده‌تر شده است.

نتیجه‌گیری:
این همه چیزی است که در حال حاضر از یادداشت‌های اولیه در مورد WoW Dragonflight 10.1.7 می‌دانیم. چون تا هفته دیگر تا رسماً عرضه این بروزرسانی در سرورهای اصلی انجام میشه.

برای خرید بازی دراگون فلایت به لینک زیر مراجعه کنید :
https://wow-online.ir/product-category/%d9%88%d8%b1%d9%84%d8%af-%d8%a2%d9%81-%d9%88%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%aa/%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-%d9%81%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/

برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط