آیا میشود از بازی CS GO به درآمد زایی رسید

آیا میشود از بازی CS GO به درآمد زایی رسید ?

🎮بازی CS GO با محبوبیت روز افزون و با داشتن تقریباً 1 میلیون بازیکن همزمان روزانه باعث شده است که خیلی از علاقه مندان به عناوین شوتر به انجام این بازی بپردازند. همزمان با افزایش تعداد بازیکن ها، توجه ها به موضوع کسب درآمد از CS GO هم در حال افزایش است.

🎮روش های بسیار زیادی جهت کسب درآمد از بازی کانتر استراک گلوبال آفنسیو یا همان سی اس گو وجود دارد که در این مطلب به یکی از بهترین و ساده ترین روش های آن اشاره خواهیم کرد .

🎮بازی سی اس گو در حالت عادی کاملا رایگان می‌باشد و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای ورود و بازی کردن آن ندارید اما یک نسخه به اسم Prime Status از آن وجود دارد که یکسری امکانات به شما میدهد.

🎮این نسخه به شما این دسترسی را خواهد داد که صرفاً فقط با بازی کردن یکسری جعبه ها که درون آن ها آیتم ها و اسکین های مختلفی دارد را به دست آورید که قابل فروش هستند .

شما می‌توانید از آیتم های معمولی تا آیتم های بسیار خاص و کم یاب را به دست آورید که قیمت های مختلفی دارند که در فروشگاه استیم و همچنین فروشگاه های دیگری که به استیم مربوط میشوند قابل فروش هستند .🎮

🎮زمانی که این نسخه را فعال می‌کنید با دیگر گیمرهایی که این آپگرید را خریداری کرده‌اند هم بازی خواهید شد و بدین ترتیب سطح بازی شما ارتقاء می‌یابد و طبیعتا آیتم های بهتر و بیشتری هم برایتان دراپ خواهند شد.🎮

⚡️شما میتوانید نسخه Prime Status بازی CS GO را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه وو انلاین خریداری کنید .⚡️

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط