توضیحات کامل درمورد لیچ کینگ و اهمیت آن در ورلد اف وارکرفت

1 . توضیح کلی :
ورلد اف وارکرفت ( WoW ) یک بازی چندنفره آنلاین است که از سال 2004 عرضه شده . در طول سال ها شاهد گسترش های متعددی بوده است که هر کدام محتوا و داستان های جدیدی را به بازی اضافه کرده اند. یکی از محبوب ترین اکسپنشن های بازی Wrath of the Lich King بود که در سال 2008 منتشر شد. این اکسپنشن بازیکنان را به قاره یخ زده Northrend آورد، جایی که با لیچ کینگ مخوف Arthas Menethil روبرو شدند.

2 . بخش داستانی :
لیچ کینگ که با نام آرتاس منتیل نیز شناخته می شود، یک شخصیت افسانه ای در دنیای وارکرفت است که برای اولین بار در بازی Warcraft III: Reign of Chaos ظاهر شد. در نسخه کلاسیک World of Warcraft، لیچ کینگ باس آخر رِید Icecrown Citadel و یکی از چالش برانگیزترین باس ها برای بازیکنان است.

آرتاس زمانی شاهزاده Lordaeron و یک پالادین با استعداد بود، اما پس از یک سری اتفاقات، او فاسد شد و با روح Lich King، موجودی که توسط Kil’jaeden برای کنترل و دستکاری مردگان ایجاد شده بود، ادغام شد. لیچ کینگ به فرمانروای Scourge تبدیل شد، ارتشی از مینیون های مرده که از آنها برای فتح و نابودی بیشتر دنیای آزروث استفاده می کرد.

داستان گسترش بازی Wrath of the Lich King با ورود بازیکن به سرزمین های یخ زده Northrend آغاز می شود. همانطور که پلیر ها به اعماق نورثرند سفر می کنند، پلیر ها از Lich King مطلع می شود که مسئول ارتش مردگان هست که آزروث را تهدید می کنند. لیچ کینگ موجودی قدرتمند است که زمانی یک پالادین به نام آرتاس منتیل بود. او توسط شمشیر نفرین شده Frostmourne فاسد شد و رهبر Scourge شد. بازیکن باید تلاش کند تا لیچ کینگ و عواملش را قبل از اینکه دنیا را نابود کنند متوقف کند.

نورثرند زمین وسیع و یخی پر از خطرات در هر نقطه است. این اکسپنشن 10 منطقه جدید برای اکتشاف بازیکنان اضافه کرد که هر کدام چالش ها و پاداش های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از محبوب ترین مناطق عبارتند از Icecrown، Grizzly Hills، و Sholazar Basin. علاوه بر این مناطق جدید، گسترش همچنین تعداد زیادی موجودات و دشمنان جدید از جمله Scourge و Vrykul را معرفی کرد.

یکی از خاطره انگیزترین لحظات توسعه، حمله به Icecrown Citadel، دژ لیچ کینگ بود. این یک رِید 10 یا 25 نفره چالش برانگیز بود که برای تکمیل آن به هماهنگی و مهارت نیاز داشت. این حمله به چند بخش تقسیم شد که هر کدام مجموعه ای از باس ها و چالش های خاص خود را داشتند. باس نهایی، لیچ کینگ، حریف قدرتمندی بود که برای شکست دادن به تیمی کاملاً هماهنگ نیاز داشتید. این رویارویی هم حماسی و هم احساسی بود، زیرا بازیکنان در نهایت با موجودی روبرو شدند که در طول بازی خاری در چشم آنها بود.

3 . موارد جدید اضافه شده به بازی :
اکسپنشن Wrath of the Lich King همچنین تعدادی ویژگی و بهبودهای جدید را به بازی اضافه کرد. یکی از قابل توجه ترین آنها اضافه شدن کلاس دث نایت بود. این اولین کلاس جدیدی بود که از زمان عرضه به بازی اضافه شد و سبک و داستان منحصر به فردی را به بازیکنان ارائه داد. دث نایت به عنوان یک دشمن شروع به خدمت به لیچ کینگ می کند، اما در نهایت بر ضد او قرار می گیرد و به مبارزه با Scourge می پیوندد.

علاوه بر کلاس جدید، توسعه های دیگه ای مانند Dungeon Finder را اضافه کرد. بازی همچنین با تغییرات گرافیکی، با بافت‌ها و نورپردازی بهبود یافته که باعث می‌شود نورثرند دنیایی واقعاً غوطه‌ور و زیبا باشد، اصلاحات اساسی دریافت کرد.

به طور کلی، گسترش بازی Wrath of the Lich King موفقیت بزرگی برای World of Warcraft بود. که انبوهی از محتواها و داستان های جدید را به بازی اضافه کرد و بازیکنان را با یکی از به یاد ماندنی ترین شخصیت های شرور در تاریخ بازی های ویدیویی آشنا کرد. Northrend تا به امروز یک مقصد محبوب برای بازیکنان باقی مانده است و میراث Lich King همچنان به شکل دادن به دنیای Warcraft ادامه می دهد.

و برای خرید لیچ کینگ کلاسیک همین الان از سایت وو آنلاین میتونید اقدام کنید
https://wow-online.ir/

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط