معرفی بازی Disco Elysium

🎮 بازی Disco Elysium یک نقش‌آفرینی فوق‌العاده است که شمارا در زندگی یک کارآگاه قرار می‌دهد که دارای توانایی‌های خاص خودش است و داعما به دنبال حل کردن پرونده های مختلف است. در این بازی می‌توانید از خودتان یک قهرمان ملی بسازید و پرونده‌های متعددی را حل کنید یا اینکه صرفاً به افتضاح‌ترین شکل ممکن داستان را تمام کنید. این بازی جزو 10 بازی برتر تاریخ در سایت متاکریتیک نیز است.

🎮 بازی Disco Elysium شمارا با دنیایی کاملاً باز و انتخاب‌های متعدد رها می‌سازد. می‌توانید صحبتی گرم با فردی داشته باشید یا اینکه حوصله صحبت کردن را نداشته باشید و دست به خشونت بزنید. کارهای جالبی علاوه بر کارآگاهی می‌توانید انجام دهید و برای نمونه ترانه خواندن و همچنین رقصیدن از بخش‌های اصلی بازی است. برای رسیدن به اوج ژانر نقش‌آفرینی، لازم است که سیستم توانایی‌های مختلفی نیز برای شخصیت اصلی در نظر گرفته شود و دقیقاً چنین چیزی را در Disco Elysium شاهد هستیم.

🎮 کافی است که سیستم دیالوگ‌های بازی نگاهی بیندازید تا بفهمید که هر سخنی را می‌توان در این بازی بیان کرد و پیشروی آن به دست خود شماست. تمرکز عجیبی روی داستان انجام‌گرفته است و قرار نیست که مانند بازی‌های اکشن تنها بکشید و بروید جلو و باید حسابی همه‌چیز را بخوانید و به تمامی نکات توجه کنید.

🎮 عنوان Disco Elysium آزادی در دل انتخاب‌هاست. بازی آن‌قدر برای توسعه‌دهندگان مهم بوده است که چند سال پیاپی را به ساخت آن اختصاص داده‌اند. می‌توان هر عملی که اراده کرد را در این بازی انجام داد و داستان آن چیزی است که شما خلق می‌کنید. دیالوگ‌های باحال در کنار گیم پلی درگیر کننده از نقاط قوت بازی است. هدف اصلی پیدا کردن قاتلی حرفه‌ای است و شما هزاران راه برای این کار در اختیاردارید اما او واقعاً از شما باهوش‌تر است و این به ذکاوت شما بستگی دارد که بتوانید او را دستگیر کنید. این بازی امتیازات فوق‌العاده‌ای دریافت کرده است و طرفداران دو آتیشه ایی نیز دارد که هیچ گیمری نباید تجربه آن را به‌هیچ‌عنوان از دست دهد.

◾️ تاریخ انتشار : 2019
◾️ سازنده: ZA/UM
◾️ ناشر: ZA/UM
◾️ سبک: نقش آفرینی
◾️ پلتفرم: PS5، PS4 PC، Xbox One، XSX

⚡️ شما میتوانید این بازی فوق العاده جذاب را از فروشگاه وو انلاین تهیه کنید. ⚡️

0rz rpslink

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط