معرفی بازی Sniper Elite 4

🎮عنوان Sniper Elite اولین بار در سال 2005 منتشر شد که با واکنش‌های بسیار مثبتی رو به رو شد و طرفداران بی شماری به دست آورد. بعد از نسخه اول تا سال 2011 خبری از نسخه ی دوم نبود که عنوان Sniper Elite 2 با گرافیک خارق العاده ایی منتشر شد که توجهات را به سمت این مجموعه برگرداند و از آن موقع هر سه سال یک نسخه از آن منتشر می‌شد.

🎮عنوان Sniper Elite 4 توسط شرکت Rebellion تولید و منتشرشده است. این بار در سری چهارم بازی تک‌تیرانداز اتفاقات بازی در کشورها ایتالیا به جریان دارد .

بازی Sniper Elite 4 دنباله سری سوم این بازی است. به قطع می‌توان گفت این بازی از سری های قبلی خود بهتر عمل کرده است و دستخوش تغییرات فوق‌العاده ایی شده است.

🎮در این سری از بازی بار دیگر شما در نقش بهترین تک‌تیرانداز جنگ جهانی دوم یعنی کارل قرار می‌گیرید. داستان بازی یک سال پس از وقایع نسخه قبلی رخ می‌دهد .

سفر شما به ایتالیای 1943 است و قرار است به مبارزه با فاشیست‌ها بپردازد و به حزب مقاومت ایتالیا کمک کنید تا در جنگ جهانی دوم، فاشیسم را در کشور خود از بین ببرند.

🎮بازی همچنان تم مخفی‌کاری خود را حفظ کرده و در بازی باید برای پیش برد بهتر مراحل کارهایتان را بی سروصدا انجام دهید، سیستم اشعه ایکس که امضای این عنوان به حساب می‌آید

همچنان در بازی قرار داشته و زمانی که پلیر دشمنی را از فواصل بسیار زیاد توسط سلاحش مورد هدف قرار می‌دهد، سیستم X-Ray فعال خواهد شد که در آن لحظه دوربین بازی مسیر حرکت گلوله شلیک‌شده از دهانه سلاح تا نقطه مورد هدف را به نمایش می‌گذارد.

در هنگام اصابت گلوله به بدن دشمنان، تمامی صحنه‌های بازی به حالت آهسته درآمده و اندام‌های داخلی بدن، استخوان‌ها و نحوه تکه‌تکه شدن آن به‌وضوح نشان داده خواهد شد.🎮

🎮هوش مصنوعی بازی به طرز باورنکردنی بهبودیافته است به‌طوری‌که دشمنان می‌توانند در هرلحظه با توجه به تصمیمات شما، عکس‌العمل‌های مختلفی از خود نشان دهند.

زمانی که یکی از افراد دشمن کشته و جسدش ناپدید می‌شود، سایر کاراکترهای بازی متوجه جای خالی او شده و شروع به خبر دادن به یکدیگر و پیدا کردن آن شخص موردنظر می‌کنند که در همین لحظه یک اشتباه می‌تواند کار شما را به پایان رساند و همین‌طور بازی این اجازه را به شما می‌دهد تا از اجساد به‌عنوان تله‌های انفجاری استفاده نمایید.

🎮نقشه‌های موجود در این بازی به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از Sniper Elite 3 هستند و همین مسئله باعث شده تا پلیر آزادی عمل بیشتری نسبت به قبل داشته باشد و همچنین طراحی انیمیشن‌ها بسیار خوب صورت گرفته است.

◾️تاریخ انتشار : 2017
◾️سازنده: Rebellion Developments
◾️ناشر: Rebellion Developments
◾️سبک: مخفی کاری، تاکتیکال شوتر سوم شخص
◾️پلتفرم: PC, PS4, Xbox One، Nintendo Switch, Stadia

⚡️شما میتوانید این بازی جذاب را از فروشگاه وو انلاین تهیه کنید.⚡️

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط