معرفی شخصیت آزشارا Queen Azshara

سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت آزشارا Queen Azshara در خدمت شما هستیم . الف های شب , پیش از نبرد باستانیان , یک امپراتوری بزرگ خلق کردند که بر قسمت اعظم کالیمدور حکمرانی داشت . طبقه ممتاز آنها که های بورن نام داشتند , با دستاویز شدن به طلسم , قدرتمندتر میشدند . بزرگ ترین شخصیت این طبقه ملکه آزشارا , یکی از قوی ترین جادوگران زنده بود .

معرفی شخصیت آزشارا Queen Azshara

ملکه آزشارا و اعضای دیگر طبقه او با سارگراس معامله ای کرده بودند تا در ازای دریافت قدرت مطلق لیجن سوزان را به آزراث فرا بخوانند . بعد از اتفاقات نبرد باستانیان , و با نابودی چشمه ی جاودانگی , قلمرو ملکه آزشارا به همراه مردمش زیر طغیان دریای عظیم آزراث دفن شد.

معرفی شخصیت آزشارا Queen Azshara

در همان لحظه ایی که ملکه آزشارا شاهد نابودی شهرش بود یکی از خدایان باستانی یعنی NZOTH با او ارتباط برقرار کرد و به ازای فرمانبرداری , ملکه و مردمش را نجات داد اما دیگر آن ها الف نبودند بلکه به موجودات جدیدی به نام NAGA تبدیل شده بودند که توانایی زندگی کردن در زیر آب ها را پیدا کرده بودند.

از سرنوشت ملکه خبری نبود تا در اتفاقات اکسپنشن BFA او دوباره وارد داستان شد و هدفش حکمرانی به آزراث بود , که پلیر ها توانستند او را شکست دهند , اما در بین اتفاقات به صورت تصادفی خدای باستانی یعنی نزاث از زندان خود آزاد شد , نزاث پس از آزادی ملکه را به همراه خود به قلمرویش یعنی Ny’alotha برد.

معرفی شخصیت آزشارا Queen Azshara

در پچ اخر BFA ملکه توسط نزاث زندانی و شکنجه شده بود که بعد از آزاد شدنش توسط قهرمان های آزراث , در مورد چگونگی شکست خدای باستان به پلیر ها کمک کرد . در آخر بعد از شکست نزاث از سرنوشت ملکه آزشارا چیزی مشخص نشد.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط