معرفی شخصیت تایتان ها | Titans

در ابتدا تاریکی و روشنایی وجود داشت . بعد از انفجاری که در جهان رخ داد سیارات و موجودات بسیاری به وجود آمدند که قدرتمندترین آن ها تایتان ها و اربابان تاریکی بودند. تایتان ها | Titans که از آنها به عنوان روح جهان یاد میشه در هسته های مرکزی تعداد انگشت شماری از جهان سیارات متولد شدند آنها پس از هوشیاری با کمک یک دیگه مجمع پانتئون رو ساختن و در پی یافتن تعداد بیشتری از همنوع خود شروع به جستجو در فراسوی تاریکی های بزرگ کردن اونها در حین این جستجو نظم رو در سیاراتی که پیدا میکردند به وجود میاوردند. اما همه ی نیرو های کائنات مثل تایتان ها نبودند.

سر انجام آنها به سیاره ای رسیدند که روح یک تایتان در آن در حال رشد بود ولی توسط خدایان باستانی تسخیر شده بود اسم این سیاره آزراث / آزروث بود ( Azeroth ) به جای نابود کردن این سیاره تایتان ها تصمیم گرفتند که به آن سیاره کمک کنند . قدرت یک تایتان بیشتر از حد نیاز برای نابودی خدایان باستانی بود و تایتان ها هراس داشتند اگر قدرت خودشان را به کار بگیرند نتوانند آن را کنترل کنند و به تایتان خوابیده در هسته صدمه وارد کنند.

پس به جای این کار خدمتکارانی از خود پوسته ی آزراث خلق کردند این تایتان زادگان ( Titan Forged ) با رهبری اودین ( Odyn ) جنگی را بر علیه امپراطوری سیاه ( Black Empire ) خدایان باستانی آغاز کردند و توانستند پیروز شوند و شروع به سازماندهی آزراث کردند . ولی در سویی دیگر از کیهان سارگاراس اماده بود تا نبردش رو آغاز کند.

معرفی شخصیت تایتان ها | Titans

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط