معرفی شخصیت سارگراس | Sargeras

سارگراس که زمانی بزرگترین و قوی ترین تایتان بود , وظیفه محافظت از آفرینش در مقابل نیروهای آشوب طلب را برعهده داشت . او برای چندین نسل این وظیفه را بر عهده داشته و با هر تهدیدی روبرو میشد , تا اینکه روزی موضوعی را کشف کرد که میتوانست ایمانش به تایتان ها را از بین ببرد. او متوجه شد اربابان تاریکی , با قدرتی غیر قابل تصور که بیرون از گیتی وجود داشتند , راهی برای ورود به دنیای فیزیکی پیدا کرده اند و سارگراس بعد از مشاهده یک تایتان خفته که توسط خدایان باستانی فاسد شده بود متقاعد شد که تنها راه توقف تهدید نابودی حیات گیتی و آفرینش دوباره آن است.

بعد از اینکه نقشه اش را با سایر تایتان ها به اشتراک گذشت با سرکوب و همچین ترد شدن از سوی همه مواجه شد. سارگراس به کمک انرژی نابود کننده ی سبز رنگ فل قدرت خود را افزایش داد و ارتش اهریمنی لژیون سوزان را خلق کرد که از نژاد های فاسد و اهمریمن هایی که در زمان رهبری پانتئون اسیر بودند تشکیل داد . سارگراس تمامی تایتان هایی که یک زمانی خانواده ی او بودند کاملا از بین برد و این تازه شروع ماجرا بود.

معرفی شخصیت سارگراس | Sargeras

بعد از نابود کردن هزاران سیاره بلاخره نوبت به آزراث رسید که قدرتمندترین تایتان خفته را درون خود داشت. لژیون سوزان حملات زیادی به آزراث وارد کرده بود ولی هیچ وقت نتوانسته بود که بر آن چیره شود و همین باعث شد که سارگراس شخصاً برای نابودی آزراث اقدام کند که در اکسپنشن لژیون توانست شمشیر خودش را در آزراث فرو کند و بلافاصله توسط قهرمان های آزراث و روح باقی مانده از تایتان ها شکست خورد و زندانی شد.

معرفی شخصیت سارگراس | Sargeras

امیدواریم که از این داستان لذت برده باشید .

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط