معرفی شخصیت مدیو | Medivh

سلام دوستان امروز با معرفی شخصیت مدیو | Medivh در خدمت شما هستیم . مدیو آخرین نگهبان تیریسفال بود . این نگهبانان خطی باستانی از محافظین بودند که به آنها قدرت داده شده بود تا با لژیون سوزان بجنگند . مادر مدیو که ایجویین نام داشت یکی از قدرتمند ترین نگهبانان تیریسفال بود که طی یک نبرد توانست آواتار سارگراس را شکست دهد , اما سارگراس قبل از شکست مقداری از روح خود را وارد بدن ایجویین کرد که همین باعث شد مدیو بعد از تولد کالبدی برای سارگراس باشد.

معرفی شخصیت مدیو | Medivh

مدیو در تمامی زندگی خود در مقابل زمزمه های سارگراس مقاومت میکرد اما در انتها نتوانست جلوی سارگراس را بگیرد . مدیو بعد از فاسد شدن با جادوگری اورک به نام گولدن ارتباط برقرار کرد و با همدیگر , دروازه تاریک را باز کردند , که اجازه داد تا ارتش اورک های فاسد شده وارد آزراث شوند .

مدتی بعد , مدیو که دیگر تبدیل به یک کالبد برای ساگراس شده بود توسط دوست نزدیکش لوثار و شاگردش کدگار کشته شد . قبل از آغاز نبرد سوم , مدیو به شکل یک روح سرگردان توسط مادرش به زندگی برگردانده شد , تا با جهت دهی به وقایع خاصی , یک اتحاد را بین نژاد های آزراث شکل دهد که آماده ی جنگ با لژیون سوزان شوند .

ارتش متحد آزراث توانست لژیون سوزان را شکست دهد و مدیو هم ناپدید شد . در نهایت در اکسپنشن لژیون مشخص شد که روح مدیو در خانه ی خودش یعنی کاراژان سرگردان است .

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط