معرفی شخصیت منوراث | Mannoroth

سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت منوراث | Mannoroth در خدمت شما هستیم . سپاه لیجن سوزان تشکیل شده از نژاد های مختلف شیاطین ساکن در Twisting Nether بود . قدرتمندترین نژاد شیاطین پیت لردها بودند که توسط Kil’Jaeden به سپاه لیجن دعوت شده بودند . رهبر آن ها Mannoroth بود که قدرت فراوانی داشت و بخاطر وفاداری بالایش به لیجن سوزان ، به یکی از فرماندهان اصلی تبدیل شده بود .

پیت لرد ها به رهبری Mannoroth در طی سال های طولانی خدمتشان به لیجن سوزان سرزمین های بیشماری را با خاک یکسان کرده بودند و هر روز قدرت بیشتری از Kil’Jaeden دریافت میکردند. بعد از اینکه اورک ها خون Mannoroth رو نوشیدند ، علاوه بر قدرت فوق العاده ایی که دریافت کردند ، مطیع بی چون و چرا لیجن شدند .

اورک ها بعد از ورود به آزراث در طولانی مدت ضعیف تر شده بودند و توانایی مقابله با انسان ها را نداشتند . Mannoroth که از دور شاهد این ماجرا بود و از اورک ها نا امید شده بود ، از شخص Kil’Jaeden دستور گرفت که وارد آزراث بشه و به پیشبرد اهداف لیجن کمک کند. او بعد از ورود به آزراث با گرام هل اسکریم رو به رو شد . گرام بخاطر اینکه Mannoroth اورک ها را به بردگی لیجن در آورده بود ، کینه شدیدی از او داشت . گرام کهآن زمان همراه ترال بود به Mannoroth حمله ور شد و با او شروع به مبارزه کرد . گرام توانست Mannoroth را شکست دهد و انتقام خودش را بگیرد ، اما جان خود را نیز از دست داد .

در اتفاقات اکسپنشن درینور Mannoroth باز هم میخواست اورک ها را فاسد کند اما اینبار نقشه اش عملی نمیشود و دوباره به دست گرام هل اسکریم کشته میشود. و در نهایت گولدن در راید HellFire Citadel برای اینکه جلوی قهرمان های آزراث را بگیرد ، Mannoroth را زنده میکند ولی او در مقابل قهرمانان شانسی ندارد و شکست میخورد .

معرفی شخصیت Mannoroth

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط