معرفی شخصیت یاگسارون | Yogg Saron

سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت یاگسارون | Yogg Saron در خدمت شما هستیم . یاگسارون یکی از قدرتمندترین خدایان باستانی بود , کسی که توسط تایتان ها در اعماق اولدوار به اسارت در آمد. او یکی از عاملان به وجود آمدن بیشترین اتفاقات مهم در آزروث محسوب میشد , از جمله به وجود آمدن کابوس زمردین ( Emerald Nightmare ) و نفرین گوشت ( Curse of Flesh ) و همینطور فاسد شدن لوکن میباشد .

  • تاریخچه

یاگسارون به همراه دیگر خدایان باستانی , تصمیم داشتند تا روح تایتان خفته را آلوده سازند تا بتوانند از او به عنوان سلاحی قدرتمند استفاده کنند , اما توسط تایتان زادگان شکست خورده و برای همیشه حبس شدند . یاگسارون که در اعماق Ulduar حبس شده بیکار ننشست و نفرین گوشت را به وجود آورد که باعث شد مخلوقات تایتانی از آن حالت جاودانه خود در آیند و شکلی فانی به خود بگیرند .

یاگسارون در قدم بعدی خود رویای زمردین ( Emerald Dream ) که محلی مقدس برای دروید ها محسوب میشد را آلوده کرد و حتی باعث فاسد شدن یکی از خدایان وحش یعمی Ursoc شد . و در آخر او توانست یکی از تایتان زادگان یعنی لوکن رو آلوده کند و از طریق او تمام تایتان زادگان در Ulduar را به کنترل خود در آورد اما قهرمان های آزراث توانستند تایتان زادگان را از کابوس خارج کنند و به کمک آن ها یاگ سارون را شکست دهند.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط