معرفی شخصیت Dragon Aspects

سلام دوستان در این پست اومدیم معرفی شخصیت Dragon Aspects رو براتون انجام بدیم . بعد از سقوط امپراطوری سیاه و شکست خوردن خدایان باستان , تایتان زادگان مشغول به بازسازی و نظم بخشی به آزراث شدند اما دور از چشم آنها اتفاقی مهیب در حال رخ دادن بود .

در آن سوی آزراث گالاکراند اژدهایی عظیم و بسیار قدرتمند در حال بلعیدن و از بین بردن هم نوعان خود و تمامی موجودات دیگر بود , که این تهدید بزرگی برای تمام موجودات زنده به شمار می آمد . بعد از مدتی تیر ( TYR ) که یکی از تایتان زادگان بود موج خطر را از سمت گالاکروند احساس کرده بود اما بقیه ی تایتان زادگان او را جدی نمیگرفتند.

به همین دلیل او پنج اژدهای برتر آزراث را در کنار هم جمع کرد که بتواند به کمک آنها جلوی گالاکراند را بگیرد . تیر به همراه اژدهایان نبردی را علیه گالاکروند آغاز کردند و بعد از یک مبارزه بسیار طولانی پیروز میدان شدند.

وقتی بقیه تایتان زادگان از این موضوع مطلع شدند به این موضوع پی بردند که این پنج اژدها میتوانند نگهبانان خوبی برای آزراث باشند و همین دلیل بخشی از قدرت های خود را به اژدهایان منتقل کردند و این شد شروع ماجرا برای پنج اژدهای نگهبان Dragon Aspect .

معرفی شخصیت Dragon Aspects

این هم لیست Dragon Aspect ها

معرفی شخصیت Dragon Aspects

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط