سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت Durotan در خدمت شما هستیم . سرزمین درینور ساکنین زیادی را در خود جای داده بود که بزرگترین آن ها اورک ها بودند . اورک ها در گوشه و کنار درینور قبایل کوچک و بزرگی را تشکیل داده بودند . قبایل Warsong , BlackRock , Bleeding Hallow و FrostWolf بزرگترین آنها بودند که هرکدامشان قلمروی خودشان را داشتند .

قبیله فراست ولف به رهبری دوروتان فرزند گاراد در شمال درینور زندگی میکردند . دوروتان و قبیله اش برعکس بقیه اورک ها ، تندخو و جنگ طلب نبودند و در فاصله دوری از بقیه زندگی میکردند . دوروتان با اینکه از جنگ دوری میکرد اما در نبر بی همتا بودن و در کل درینور افراد کمی بودند که میتوانستند با او رو در رو شوند .

در سرزمین درینور هر از چندگاهی یک ضیافت بزرگ برای تمامی قبایل اورک به رهبری نرزول بزگزار میشد . نرزول که در میان اورک ها جایگاه بزرگی داشت ، این ضیافت ها را به منظور برقرار کردن صلح میان قبایل برگزار میکرد ، اما اینبار با داشتن یک نقشه این مراسم را تشکیل داده بود .

دوروتان به دلیل احترامی که به نرزول داشت به این ضیافت آمد ، اما به این ماجرا حس خوبی نداشت . نرزول در این ضیافت به اورک ها گفت که وقتش رسیده که از جنگ های بیهوده با همدیگر دست بکشند و یک اتحاد کلی بین همه قبایل تشکیل شود .

معرفی شخصیت Durotan

تمامی رهبران قبایل با این اتحاد توافق کردند و دروتان که حس خوبی به این ماجرا نداشت به اجبار به این اتحاد تن داد ، زیرا اگر این کار را نمیکرد تمامی قبایل علیه او میشدند. در پشت پرده اتحاد قبایل اورک ، گولدن قرار داشت که نرزول نیز فریب او را خورده بود . گولدن از شهرت نرزول برای جمع کردن قبایل استفاده کرد و بعد از این اتفاق نرزول را مانند یک مهره سوخته دور انداخت و قدرت را به دست گرفت .

دوروتان که از قبل مشکوک به این اتفاقات بود به قبیله و دوست صمیمی اش اورگریم هشدار داد . گولدن به قبایل اورک وعده قدرت فراوان داد و آن ها را دعوت به ضیافتی جدید کرد . در این مراسم تمامی قبایل حضور داشتند و گولدن از آن ها خواست که خون Mannoroth را بنوشند . دوروتان و قبیله اش از این عمل خودداری کردند اما هل اسکریم و قبیله اش خون را نوشیدند و بقیه قبایل نیز این کار را انجام دادند . دوروتان که از دیدن این صحنه شگفت زده شده بود تصمیم گرفت هرطوری شده است خود و قبیله اش را از این مخمصه نجات دهد .

گولدن در اقدام اول به اورک ها که حالا برده قدرت فل و لیجن سوزان شده بودند دستور داد که به شهر شاترات که محل سکونت نژاد درنای بود حمله کنند و همه ی آنها را نابود کنند . دوروتان که مخالف تصمیمات گولدن و وضعیت کنونی بود از حضور در این نبرد خودداری کرد ، گولدن نیز به او هشدار داد که عواقب بدی در انتظار او و قبیله اش است اگر بخواهد به این روند ادامه دهد .

اورک ها به شهر شاترات حمله ور شدند و با دفاع سرسخت درنای ها مواجه شدند ، این نژاد که از علم و تجربه بالایی برخوردار بودند ، استحکامات دفاعی پیشرفته ایی داشتند اما تعداد اورک ها هزاران برابر آنها بود . اورک ها بالاخره توانستند به این استحکامات نفوذ کنند و بی رحمانه مردمان شاترات را سلاخی کردند . دوروتان که از دور شاهد این اتفاقات بود ، ترس عجیبی وجودش را فرا گرفت ، ترس از قدرت فاسد لیجن سوزان .

بعد از نابودی شهر شاترات به دست اورک ها ، نوبت به آزراث رسیده بود . گولدن به اورک ها وعده داد که زندگی جدید آنها در این سیاره نهفته است . وضعیت سیاره درینور رو به زوال بود و قبایل اورک نیز مطلع بودند ، دوروتان نیز با اینکه مخالف تصمیمات گولدن بود ولی میدانست که درینور در حال نابودی است ، او که نگران سرنوشت قبیله اش و فرزند تازه متولد شده اش بود با تصمیم گولدن موافقت کرد.

اورک ها از طریق دروازه تاریک که توسط گولدن باز شده بود ، وارد آزراث شدند و حمله های خود را به شهر ها و روستا های اطراف شروع کردند . دوروتان به همراه قبیله اش سپاه هورد را رها کردند و به شمال سرزمین Alterac Mountains پناه بردند و مخفی شدند . بعد از گذشت مدت ها ارتش هورد ضعیف شده بود و گولدن برای اهداف شخصی خودش اورک ها را رها کرد . در این میان بلک هند که رهبر هورد و عروسک خیمه شب بازی گولدن بود ، توسط اورگریم دوم همر به مبارزه دعوت شد و شکست خورد . اورگریم دوم همر بعد از شکست دادن بلک هند ، رهبر هورد شد و در قدم اول گروهی برای برگرداندن دوست قدیمی اش دوروتان فرستاد.

دوروتان به همراه همسرش دراکا یه گروه فرستاده شده ملحق شدند اما قافل از این بودند که آدم کش های گولدن در این گروه خود را مخفی کرده بودند . گولدن که از خیانت دروتان به شدت عصبانی شده بود قبل از رفتن عده ایی از متحدانش را در ارتش هورد مخفی کرده بود که در اولین فرصت کار دروتان را یکسره کنند. دروتان و همرش دراکا با اینکه جنگجویان بزرگی بودند اما بخاطر اینکه قافلگیر شده بودند ، نتوانستند مقاومت زیادی از خود نشان دهند و به دست افراد گولدن کشته شدند.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط