معرفی شخصیت Gul’dan

سلام دوستان در این پست با معرفی شخصیت Gul’dan درخدمت شما هستیم . گولدن میتواند شرورترین شخصیت وارکرفت باشد . اغلب شخصیت های شرور دیگر یا فاسد شده اند یا تصور میکنند شرارت هایشان فایده دارد , اما این شخصیت تشنه ی قدرت میباشد . گولدن در یکی از قدرتمندترین قبیله های اورک ها متولد شده بود اما مشکل او ضعیف بودنش در مبارزه بود که همین باعث شد که از قبیله خود طرد شود . او که همه چیزش را از دست داده بود , سرگردان در سفری بی انتها و بی مقصد بود که ناگهان ندایی از طرف یک شخص مرموز به گوشش رسید که به او وعده قدرتی بی نهایت میداد , آن شخص کیلجیدن بودن که برای پیشبرد نقشه هایش نیاز به یک نفوذی در میان اورک ها داشت .

گولدن که تشنه ی قدرت بود , به کیلجیدن ملحق شد و در اولین فرصت قبیله ی خود را کاملا نابود کرد و انتقامش را گرفت . گولدن که به شاگردی کیلجیدن در آمده بود شروع به یادگیری در مورد لیجن سوزان و قدرت فل کرد , او همچنین پس از یادگیری به اورک های دیگر آموزش داد و محفل سایه را خلق کرد , گروهی از اولین وارلاک ها که فقط از گولدن پیروی میکردند و مطیع دستوراتش بودند.

گولدن توانست با نفوذ و قدرتش کنترل اورک ها را به دست آورد و در اولین دستور از طرف کیلجیدن به پایتخت نژاد درنای ها که به سیاره درینور نقل مکان کرده بودند , حمله ور شد و اکثر آنها را نابود کرد . او در قدم بعدی ارتش هورد را از طریق دروازه ی تاریک وارد آزراث کرد و نبردی تمام عیار را آغاز کرد.

رفته رفته در گذشت ایام ارتش هورد ضعیف تر و شکننده تر میشد و گولدن نیز دیگر پیامی از طرف کیلجیدن دریافت نمیکرد . این مسعله باعث دلسرد شدن او شده بود تا اینکه توانست موضوعی را کشف کند . او در مورد آواتار سارگراس و قدرت فراوانش آگاه شده بود , همچنین توانسته بود مکان مقبره سارگراس را پیدا کند . گولدن که دیگر متوجه شده بود برای کیلجیدن اهمیتی ندارد تصمیم گرفت که بدنبال هدف جدیدش یعنی گرفتن قدرت فراوان از آواتار سارگراس برود . او پس از پیدا کردن آواتار سارگراس سعی کرد که قدرتش را جذب کند اما بدن او ظرفیت این همه قدرت را نداشت و کاملا نیست و نابود شد .

ما دوبار شاهد حضور گولدن در داستان وارکرفت بودیم که این بخش اول آن بود , در ادامه به بخش دوم داستان گولدن میپردازیم .

در پی اتفاقات اکسپنشن Mist of Pandaria , گاروش هل اسکریم بعد از شکست خوردن زندانی شد ولی همچنین اهداف خودش را در ذهن حفظ کرده بود . او مدتی توانست از زندان فرار کند و با کمک یکی از اژدهایان نژاد Bronze که قدرت کنترل زمان را داشت به یک تایم لاین دیگر در سیاره درینور وارد شد . در این تایم لاین گولدن باز هم مثل گذشته در حال پیشبرد نقشه هایش بود و میخواست که اورک ها را فاسد کند , اما با اومدن گاروش نقشه هایش کاملا به هم ریخت چونکه گاروش اتفاقاتی که قرار بود در آینده بر سر اورک ها بیاید را فاش کرد .

اورک ها به رهبری گاروماش هل اسکرین ( پدر گاروش ) فریب گولدن را نخوردند و اتحاد iron Horde را به وجود آوردند و از گولدن استفاده کردند تا دروازه ی تاریک را برای حمله آن ها به آزراث باز کنند . بعد از بازگشایی دروازه تاریک قهرمان های آزراث وارد درینور شدند و ارتش آیرون هورد را به عقب راندند.

مدت ها گذشت و رفته رفته ارتش آیرون هورد ضعیف و ضعیف تر میشد که گولدن دوباره با وعده ی قدرت برگشت و توانست قبیله ی قدرتمند Bleeding Hallow را فاسد کند و همچنین ارتش لیجن سوزان را وارد درینور کند.

در ادامه قهرمان های آزراث توانستند که به استحکامات لیجن نفوذ کنند و تک تک منابع را از پیش روی خود بردارند , اما گولدن نقشه ی بزرگتری در ذهن داشت . او Archimonde را از طریق پرتال وارد درینور کرد . پلیر ها در یک نبرد طاقت فرسا توانستند آرکیماند را شکست دهند اما او قبل از نابودی گولدن را از درینور فراری داد و وارد تایم لاین حال حاضر کرد.

گولدن این بار قدرتی فراتر از تصوراتش از اربابش یعنی کیلجیدن دریافت کرد و با ارتشی بیشمار به آزراث حمله ور شد . قهرمانان آزراث در نبرد Broken Shore در مقابل گولدن ایستادند اما اینبار نتوانستند در مقابل لیجن سوزان مقاومت کنند و شکست خوردند.

گولدن پس از پیروزی به سمت Vault of Wardens رفت و جسد الیدن استورم ریج را ربود . گولدن قصد داشت با استفاده از جسد الیدن کالبدی برای سارگراس درست کند و اورا وارد آزراث کند . گولدن در طی مراسمی درصدد این بود که کالبد سارگراس را آماده کند , اما قهرمان های آزراث در طی نبردی توانستند او را شکست دهند و جلوی نقشه اش را بگیرند . گولدن در لحظه ی آخر با منظره ی عجیبی رو به رو شد , الیدن استورم ریج دوباره به زنذگی برگشته بود اما نه در کالبد سارگراس.

معرفی شخصیت Gul'dan

الیدن استورم ریج , گولدن را از روی زمین بلند کرد و با انرژی مرگباری کاملا نیست و نابود کرد.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط