نگاهی به ریشه ی الف ها

سلام دوستان امروز اومدیم یک نگاهی به ریشه ی الف ها و تاریخچشون بندازیم . در گذشته ای بسیار دور عده ای از دارک ترول ها که از نژاد های بومی ساکن آزراث بودند جذب قدرت چشمه جاودانگی شده و در کنار آب های آن ساکن شدند . ( چشمه جاودانگی بعد از نابودی یاشاراج خدای باستانی به وجود آمد که همان خون جاری شده از تایتان خفته آزراث میباشد )

جادوی چشمه بر روی این نژاد ترول ها تاثیر زیادی گذاشت و آنها را قدرتمند , باهوش و جاودانه کرد همچنین باعث به وجود آمدن پیوند مستحکمی میان آنها با جادو شد , بعد ها آنها خود را کالدورای نامیدند .

نگاهی به ریشه ی الف ها

کالدورای ها که ما آنها را با نام Night elf ( الف های شب ) میشناسیم در طی نسل ها به جامعه ای متمدن و دارای طبقات اجتماعی مختلف تبدیل شدند که در راس این جامعه ملکه زیبای آنها آزشارا بود که قدرت طلبی اش موجب آغاز نبرد بزرگ باستانیان شد که در یک طرف آن لژیون سوزان و درباریان ملکه و در طرفی دیگر الف های شب و دیگر نژاد های ساکن آزراث بودند ; در طی نبرد سارگراس ارباب لژیون در عده ای از درباریان ملکه تغییراتی ایجاد کرد که موجب شد نژادی جدید از دل الف های شب به نام ساتیر ها بیرون آید .

نگاهی به ریشه ی الف ها

نبرد با کمک اژدهایان نگهبان و سیمایان آزراث به نفع مدافعان پایان یافت که همچنین باعث نابودی چشمه جاودانگی شد که انفجارش قصر ملکه را به زیر آب ها فرو ببرد ولی ملکه و خادمینش توسط خدایان باستانی نجات یافته و به نژادی جدید به نام ناگا تبدیل شدند.

در این میان عده ای از درباریان ملکه که مخالف احظار اهریمنان بودند به جبهه مقاومت پیوستند و اینگونه نجات پیدا کردند این گروه بعد ها از جامعه الف های شب طرد شدند و در سرزمین دیگری برای خود چشمه ی خورشید را ساختند تا از قدرت آن بهره ببرند اما به دلیل پیوستگی مستحکم آنان با جادو منبع جدید روی شکل آنها تاثیر گذاشت و نتیجه به وجود آمدن نژاد جدیدی از الف ها به نام High Elf ( الف های برین ) که خود را سیندورای نامیدند شد.

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط