چین دسترسی به بازی های خارجی غیرمجاز را بیشتر محدود می کند!!!

🎮برای سال‌ها است که چین درها را برای دسترسی مردم به بازی‌های ویدیویی غیرمجاز باز گذاشته است، اما در حال حاضر آماده است آن را ببندد.

🎮بسیاری از عناوین خارجی شریک ناشری چینی مانند Tencent ندارند که به آنها کمک کند مجوز دولتی مورد نیاز برای فعالیت در این کشور را دریافت کنند، بنابراین بازیکنان معمولاً برای کاهش تاخیر در بازی های میزبانی شده در خارج از کشور به یک “شتاب دهنده” اعتماد می کنند.

🎮روز چهارشنبه، Tencent، بزرگترین شرکت بازی آنلاین جهان، اعلام کرد که تقویت کننده بازی خود را که به کاربران اجازه می دهد تا در خارج از کشور بازی کنند، متوقف می کند.

اگرچه به صراحت در اطلاعیه ذکر نشده است، برخی از کاربران این تصمیم را تقویت مقامات برای محدود کردن دسترسی به گیم پلی خارجی می دانند.

🎮سیگنال دیگر برای کنترل های سخت تر در روز جمعه زمانی که اداره ملی رادیو و تلویزیون چین، تنظیم کننده ای که مجوز بازی های ویدیویی را صادر می کند، منتشر شد.

گفت: پلتفرم‌ها برای پخش بازی‌های زنده که توسط دولت مجاز نیستند، «اکیداً ممنوع» خواهند بود.

در بیانیه آمده است که پلتفرم‌ها، از جمله حساب‌های فردی و تجاری آنها، باید قبل از پخش بازی‌ها یا مسابقات در خارج از کشور تأیید شوند.🎮

🎮این امر تعداد بازی‌هایی را که میزبانان زنده چینی می‌توانند درباره آن‌ها بحث کنند، به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد، که می‌تواند بسیاری را بدون کار بگذارد زیرا چین در چند سال اخیر روند تأیید بازی‌های جدید را کند کرده است.

بسیاری از عناوین خارجی ممکن است به طور رسمی در چین دیگر قابل دسترس نباشند .🎮

برای دیدن اخبار های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط