معرفی و پیشزمینه
«بلیزارد» در یک بلاگ جدید، تمام ویژگیهای بازی «The War Within» را که با بهروزرسانی جدید منتشر میشوند، معرفی کرده است. از ویژگیهای پیش از انتشار مانند «واربند» و «Skyriding» گرفته تا محتوای کامل فصل اول و داستانهای بیشتری که به پیشینه شخصیتهای مختلف میپردازند. همچنین، بلیزارد جدول زمانبندی انتشار دسترسی اولیه و جهانی این بازی را در مناطق زمانی مختلف اعلام کرده است.
در «The War Within»، بازیکنان باید از «آزروث» در برابر نیروهای تاریکی محافظت کنند. شما با سفری به دنیاهای زیرزمینیای که تاکنون دیده نشدهاند، شگفتیها و خطرات پنهان را کشف میکنید. این جهان به اعماق امپراطوری «نروبین» میرسد، جایی که «پیشقراول پوچی» نیروهای عنکبوتی را برای نابودی «آزروث» گرد آورده است.
آزمایش نسخه بتای «The War Within»
آزمایش نسخه بتای «نبرد درونی» از روز 25 مرداد برگزار خواهد شد. امروز ، پنجشنبه، 25 مرداد ساعت 13:30 به وقت اقیانوس آرام (16:30 به وقت شرق آمریکا، 22:30 به وقت اروپای مرکزی) به دنیای بتا وارد شوید.
در آن زمان، فقط یک دنیای خاص به نام «آزمایش انتشار» برای آزمایش در دسترس خواهد بود. لطفاً وارد دنیای «آزمایش انتشار» شوید، شخصیت لایو خود را کپی کنید یا از قالب شخصیت سطح 70 استفاده کنید و سپس به «دالاران» بروید. در ساعت 14:00 به وقت اقیانوس آرام (17:00 به وقت شرق آمریکا، 23:00 به وقت اروپای مرکزی)، ما یک انتشار کامل را شبیهسازی خواهیم کرد. در آن زمان، بازیکنان باید ماموریتی را برای شروع تجربه ورود به این نسخه دریافت کنند.
پس از آن، ما از تجربه ورود به این نسخه شروع و تا اولین منطقه، «جزیره دورن»، پیش خواهیم رفت. هدف ما این است که این آزمایش را در حدود ساعت 15:30 به وقت اقیانوس آرام (18:30 به وقت شرق آمریکا، 00:30 به وقت اروپای مرکزی) به پایان برسانیم و پس از آن، دیگر سرورهای آزمایشی را به خدمت بازگردانیم.
زمانبندی دسترسی اولیه و انتشار جهانی
نسخه بعدی «دنیای وارکرفت» با نام «The War Within» بهطور همزمان در آمریکای شمالی، اروپا، تایوان، کره جنوبی و استرالیا/نیوزیلند منتشر خواهد شد. هر جا که زندگی میکنید و هر جناحی که نمایندگی میکنید، میتوانید بخشی از جبهه متحد جهانی باشید.
زمانهای انتشار دسترسی اولیه
شهر | تاریخ | ساعت |
---|---|---|
لسآنجلس | 1 شهریور | 15:00 بعد از ظهر |
نیویورک | 1 شهریور | 18:00 عصر |
سائوپائولو | 1 شهریور | 19:00 شب |
لندن | 1 شهریور | 23:00 شب |
پاریس | 2 شهریور | 00:00 بامداد |
تایپه | 2 شهریور | 06:00 صبح |
سئول | 2 شهریور | 07:00 صبح |
سیدنی | 2 شهریور | 08:00 صبح |
زمانهای انتشار جهانی
شهر | تاریخ | ساعت |
---|---|---|
لسآنجلس | 5 شهریور | 15:00 بعد از ظهر |
نیویورک | 5 شهریور | 18:00 عصر |
سائوپائولو | 5 شهریور | 19:00 شب |
لندن | 5 شهریور | 23:00 شب |
پاریس | 6 شهریور | 00:00 بامداد |
تایپه | 6 شهریور | 06:00 صبح |
سئول | 6 شهریور | 07:00 صبح |
سیدنی | 6 شهریور | 08:00 صبح |
بازیکنانی که نسخه اپیک «The War Within» را پیشخرید کردهاند، در تاریخ 22 آگوست 2024 یا 1 شهریور 1403 به محتوای دسترسی اولیه دسترسی خواهند داشت. در تاریخ 26 آگوست 2024 یا 5 شهریور 1403، این نسخه بهطور جهانی منتشر خواهد شد. بازیکنان نسخه اپیک همچنین میتوانند به محتوای اضافی مانند مجموعههای «گرایفون رایدر» و «خواهران اسکوالی» دسترسی پیدا کنند.
نژاد جدید «ارثن» و قابلیتهای بازی
معرفی نژاد «ارثن»
نژاد جدید «ارثن» به «The War Within» اضافه شده است. با تکمیل مأموریتها و کمپین ارتقاء سطح، میتوانید شخصیتهای «ارثن» را آزاد کنید. این نژاد «تایتانساخته» که از سنگ زنده تشکیل شده است، را به ماجراجویی خود اضافه کنید.
قهرمانان آزروث باید به ارثن کمک کنند و راهی برای بازگرداندن هماهنگی و جمعیت آنها بیابند. ارثن به عنوان یک نژاد قابلبازی میتواند آزاد شود و شما میتوانید با انتخاب الاینس یا هورد، از لول 10 در شهر پایتخت آنها، «دورنگول»، سفر خود را آغاز کنید.
کاوش در اسرار «دلوز»
در «The War Within»، ماجراجویی خود را به یک سطح جدید با «دلوز» ببرید. جهانهای کوچک، تجربهها و پاداشهای حماسی را کشف کنید! شما میتوانید بهتنهایی یا با حداکثر چهار دوست و یک همراه NPC به نام «برن برونزبیرد» کاوش کنید که میتوانید از طریق درخت استعداد او را سفارشی کنید.
سیستم جدید «استعدادهای قهرمان»
با اکسپنشن «The War Within»، سیستم جدیدی به نام «استعدادهای قهرمان» به کلاسهای «دنیای وارکرفت» اضافه شده است. این سیستم بهعنوان یک فرم پیشرفت شخصیت برای هر تخصص کلاس، قدرتها و فانتزیهای کلاس جدید را معرفی میکند. درخت استعدادهای قهرمان شامل 11 گره است. اولین گره با رسیدن به سطح 71 باز میشود و از سطح 71 تا 80، هر سطح یک امتیاز استعداد به دست میآورید، بنابراین تا سطح 80 همه استعدادهای درخت را بهدست میآورید.
«دره دیپهال / Deephaul Ravine» و نبردهای PvP
چشماندازهای خود را برای ماجراجویی PvP بعدیتان در «دره دیپهال / Deephaul Ravine» در «رینگینگ دیپس» قرار دهید، جایی که با تیم خود برای تأمین منابع در معدن کار میکنید. تیمها با کنترل یکی از دو واگن معدن فعال روی نقشه یا با تصرف «کریستال دیپهال» واقع در مرکز نقشه، امتیاز کسب میکنند. اولین تیمی که 1500 امتیاز بهدست آورد، برنده خواهد شد!
کاوش در مناطق و سیاهچالههای «نبرد درونی»
به یک سرزمین پرخطر و آماده برای کاوش قدم بگذارید. در فصل ابتدایی «Worldsoul Saga»، به اعماق امپراطوری «نروبین» سفر کنید، جایی که «زالعطث» نیروهای شریر را برای نابودی «آزروث» جمعآوری کرده است.
«واربندها» (در حال حاضر فعال)
با ورود «The War Within»، در اولین ورود به «دنیای وارکرفت»، فرآیند تبدیل «واربند» بهصورت خودکار بسیاری از سیستمهای پیشرفت بازی را بهصورت حسابی فعال میکند. بازیکنان نیازی به ورود به هر شخصیت بهصورت جداگانه برای تبدیل پیشرفت، آیتمها و غیره ندارند. با این حال، ممکن است برای اولین بار، منتظر ماند تا سیستم بهطور کامل «واربند» شما را پردازش کند. فرآیند تبدیل «واربند» میتواند تا 20 دقیقه یا بیشتر طول بکشد و بسته به میزان دادههای در حال پردازش، ممکن است یک صف ورود ایجاد شود.
سیستم جدید «واربندها» برای تمام شخصیتهای یک حساب کاربری در «بتل نت» و آیتمها، مجموعهها و پیشرفتهایی که آنها به اشتراک میگذارند، مؤثر است. مهم است که توجه داشته باشید «واربند» شما به شخصیتهایی در یک منطقه محدود میشود (مثلاً آمریکا یا اروپا) اما تمام سرورها، جناحها و حتی اشتراکهایی که ممکن است در آن منطقه داشته باشید را شامل میشود.
«اسکای رایدینگ» (در حال حاضر فعال)
«اژدهاسواری» همچنان ادامه دارد و برای بسیاری از پروازهای پروازی در همه مناطق قابل پرواز در دسترس است. بازیکنان همچنین میتوانند بین «اسکای رایدینگ» (که قبلاً به نام پرواز پویا شناخته میشد) یا سبک پروازی که در ابتدا در (TBC) معرفی شد و آن را «پرواز ثابت» مینامیم، جابهجا شوند.
شما میتوانید مونت های فعال برای «اسکای رایدینگ» را در زبانهی «مجموعههای واربندها» (Shift-P) که بهعنوان «اسکای رایدینگ» نشان داده میشود، شناسایی کنید. برای جابهجایی بین «اسکای رایدینگ» و «پرواز ثابت»، میتوانید این کار را مستقیماً در مجموعه مونت ها با کلیک روی آیکون «اسکای رایدینگ» در وسط رابط کاربری و انتخاب «جابهجایی سبک پرواز» در منوی کشویی انجام دهید. مهم است توجه داشته باشید که هر مونتی که از «اسکای رایدینگ» پشتیبانی نمیکند، در صورت فعال بودن «اسکای رایدینگ» بر روی زمین خواهد ماند.
مونت های زمینی در مجموعه شما همچنان روی زمین میمانند، اما بیشتر مونت های پروازی میتوانند برای «اسکای رایدینگ» مورد استفاده قرار گیرند، بهجز چند مونت انتخابی و برخی مونت های ماهی و جاروبها.
بهروزرسانیهای رابط کاربری و مأموریت (در حال حاضر فعال)
ما برخی بهبودها را در رابط کاربری و آیکونهای مأموریت در «The War Within» ایجاد کردهایم که به شما کمک میکند بهتر ماجراجوییهای خود را پیش ببرید – از جمله یک افسانه نقشه جدید، بهروزرسانیهای دفترچه مأموریت، بهروزرسانیهای کتاب جادو، توضیحات ابزار ترکیبات، و حتی یک فیلتر جدید آراکنوفوبیا!
جدول زمانبندی فصل اول «The War Within»
با شروع دسترسی اولیه در تاریخ 22 آگوست یا 1 شهریور ، دانجن های نرمال در دسترس خواهند بود.
دانجن ها
- آرا-کارا، شهر پژواکها (سطوح 70-80) Ara-Kara, City of Echoes
- صومعه شعله مقدس (سطوح 70-80) Priory of the Sacred Flame
- راوکری (سطوح 70-80) The Rookery
- سنگخزانه (سطوح 70-80) The Stonevault
- آبجوسازی سیندربرو (سطح 80) Cinderbrew Meadery
- شهر تارها (سطح 80) City of Threads
- شکاف تاریکشعله (سطح 80) Darkflame Cleft
- شکوفاشکن (سطح 80) The Dawnbreaker
با انتشار نسخه در تاریخ 26 آگوست یا 5 شهریور ، دانجن های سخت تر نیز در دسترس خواهند بود.
در تاریخ 10 سپتامبر یا 20 شهریور، سیزن اول «The War Within» با باز شدن «قصر نروب-آر» آغاز خواهد شد. همچنین دانجن های «میثیک 0»، دانجن های فصلی سطح هیرویک و باسهای جدید جهان در دسترس قرار خواهند گرفت.
باسهای جهان
- «کوردک»، محافظ خوابیده / Kordac, the Dormant Protector
- تجمع وحشتها / Aggregation of Horrors
- «شوررای»، آفت دریا / Shurrai, Atrocity of the Undersea
- «اورتا»، کوه شکسته / Orta, the Broken Mountain
در تاریخ 17 سپتامبر یا 27 شهریور ، رایدهای میثیک، بخش دوم LFR، دانجن های «میثیک+» و حالت داستانی راید باز خواهند شد.
در تاریخ 24 سپتامبر یا 3 مهر ، بخش سوم LFR باز خواهد شد.
لینک خرید : وارویتین
برای دیدن پست های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.