معرفی شخصیت خدایان باستان | Old Gods

سلام دوستان امروز با معرفی شخصیت خدایان باستان | Old Gods در خدمت شما هستیم . اربابان تاریکی که خود نمیتوانستند وارد دنیای ما شوند با جمع کردن قدرت همدیگر خدایان باستانی را خلق کردند که اهدافشان را به جلو پیش ببرند , خدایان باستانی موجوداتی شیطان سفت,غول آسا و ساخته شده از گوشت و تاریکی بودمد که فقط برای به فساد کشیدن به وجود آمده بودند.

چهار خدای باستانی ( Y’shaarj , C’thun , Yogg-Saron , N’zoth ) توانستند آزراث را پیدا کنند و همچنین متوجه شده بودند که تایتان بسیار قدرتمندی درون این سیاره خفته است. خدایان باستانی توانستند آزراث را فتح کنند و امپراتوری سیاه ( Black Empire ) را به وجود آورند و شروع به فاسد کردن به تایتان خفته کردند.

سال ها بعد تایتان ها در جستجوی خود توانستند تایتان خفته سیاره آزراث را پیدا کنند که توسط خدایان باستانی آلوده شده بود . با این حال تایتان ها به این موضوع پی بردند که هنوز میتوان آزراث را نجات داد . از طرفی, از این که خودشان وارد مهلکه شوند کمی وحشت داشتند ; چرا که اگر از قدرت هایشان استفاده میکردند , به روح تایتان خفته , اسیب جدی وارد میشد به همین دلیل تایتان ها ارتشی از خدمتکاران وفادار را به وجود در آوردند.

ارتش خدمتکاران تایتان ها نبرد را با امپراتوری سیاه شروع کردند و تقریبا در حال دست یافتن به پیروزی بودند اما قدرت خدای باستان Y’shaarj به اندازه ای زیاد بود که خودِ تایتان ها دست به کار شدند و ریشه او را از آزراث جدا کردند و دقیقت همان نگرانی که از قبل داشته اند , گرایبانشان را گرفت . روح تایتان به شدت آسیب دید و از بابت این اتفاق , انفجاری عظیم رخ داد . پس از این اتفاق تایتان ها متوجه شدند که از بین بردن خدایان باستانی باعث میشود سیاره ی آزروث نیز نابود شود . بهترین راه حل زندانی کردن خدایان باستانی بود و در حقیقت , تایتان ها گزینه دیگری روی میز در اختیار نداشتند.

معرفی شخصیت خدایان باستان | Old Gods

تایتان ها در نهایت توانستند به مقصود خود برسند . آنها پس از زندانی کردن خدایان باستانی تصمیم گرفتند در قدم اول , آسیب یاشاراج به آزراث را با استفاده از چاه ابدیت ( Well of Eternity ) درست کنند . در قدم بعدی تایتان ها روی روح تایتان خفته کار کردند تا توانمندی گذشته خود را پیدا کند . سپس آنها تشکیلات و تجهیزات زیادی را خلق کردند تا به جامعه ی آزراث کمک رسانی شود . از سمتی دیگر نگهبانان بیشتری به عنوان خدمتگزاران تایتان ها خلق شد تا امنیت سیاره به شکلی درست تامین شود.

یاگ سارون در Ulduar , کثون در Ahn’Qiraj و نزاث در اعماق دریا ها حبس شده بودند ولی با این حال نظاره گر و همچنین باعث و بانی اتفاقات مهمی در آزراث بودند …

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط