معرفی شخصیت تایتان کیپر ها | Titan Keepers

سلام دوستان امروز با معرفی شخصیت تایتان کیپر ها | Titan Keepers در خدمت شما هستیم . تایتان کیپر ها یا خدمتکاران تایتان ها موجوداتی بودند که از جنس و روح خود تایتان ها به وجود آمده بودند , هدف اولیه ی به وجود آمدن این موجودات مراقبت و محافطت از آزراث بود.

ارتش خدمتکاران تایتان ها نبرد اول خود را با امپراتوری سیاه شروع کردند و تقریبا در حال دست یافتن به پیروزی بودند اما قدرت خدای باستان Y’shaarj به اندازه ای زیاد بود که خود تایتان ها دست به کار شدند و ریشه او را از آزراث جدا کردند و دقیقا همان نگرانی که از قبل داشتند , گریبانشان را گرفت و روح تایتان به شدت آسیب دید و از بابت این اتفاق انفجاری عظیم رخ داد . پس از این اتفاق تایتان ها متوجه شدند که از بین بردن خدایان باستانی باعث میشود سیاره آزراث نیز نابود شود . بهترین راه حل زندانی کردن خدایان باستانی بود و در حقیقت , تایتان ها گزینه ی دیگری روز میز نداشتند.

تایتان ها در نهایت توانستند به مقاصد خود برسند و آنها پس از زندانی کردن خدایان باستان در مرحله اول اسیبی که یاشاراج به ازراث زده بود را با چاه ابدیت حل فصل کردند . و در مرحله بعد تایتان ها روی روح آزراث خفته کار کردند تا توانمندی گذشته ی خود را پیدا کند . سپس آنها تشکیلات و تجهیزات زیادی را به وجود اوردند تا به جامعه ازراث کمک رسانی شود . از سمتی دیگر نگهبانان بیشتری به عنوان خدمتگزاران تایتان ها خلق شد تا امنیت سیاره به شکلی تامین شود.

معرفی شخصیت تایتان کیپر ها | Titan Keepers

برای دیدن آموزش های بیشتر به بخش های اخبار و آموزش سایت ما سر بزنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اشتراک گذاری مطلب :

مطلب های مرتبط